Japonijos bendrovė „Panasonic“, dar šių metų pavasarį pranešusi, kad per 3 artimiausius metus planuoja iš dalies atsisakyti plazminių ekranų gamybos ir smarkiai sumažinti jos apimtis, dabar dar kartą peržiūrėjo savo planus.
Sprendžiant iš informuotų šaltinių, kuriais remiasi „Reuters“, „Panasonic“ skubiai traukiasi iš plazminių ekranų gamybos verslo. Šiuo metu didžiausia pasaulyje tokio tipo ekranų gamintoja „Panasonic“ jau 2014 m. gali visiškai nutraukti jų gamybą, praneša „CNet News“. Pasak šaltinių, „Panasonic“ turėtų atsisakyti plazminių ekranų dar iki šių finansinių metų pabaigos, tai yra, iki 2014 m. kovo 1 d.
Tokį sprendimą „Panasonic“ priimti privertė maža plazminių televizorių paklausa. „NPD DisplaySearch“ duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį televizorių su plazminiais ekranais tiekimų apimtys visame pasaulyje sumažėjo 14 proc. iki 2,5 mln. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Tuo tarpu televizorių su skystųjų kristalų ekranais tiekimai per tą patį laikotarpį išaugo 4 proc. iki 44,8 mln. vienetų. Tarp kitų priežasčių minima ir nuožmi „Panasonic“ konkurencija su P. Korėjos bendrovėmis „Samsung“ ir LG, kurios savo laiku nemažai investavo į LCD ekranų plėtros technologijas ir pasiekė gerų rezultatų.