Norvegų inicijuotas, lietuvių kuriamas laiko apskaitos valdymo sprendimas jau sulaukė susidomėjimo užsienio rinkose. „Mobile Worker“ – tai prieš pusmetį rinkoje debiutavusi Lietuvoje sukurta „Android“ programėlė, kuri apskaičiuoja darbo laiką, kaupia dokumentus bei vykdomų projektų informaciją, saugo užduotis ir atliktų darbų aprašymus.
Nors programėlė, tampanti vienu iš darbo įrankių, yra pritaikoma kiekvienam vartotojui pagal poreikius, jos dizainas ir valdymas išlieka nesudėtingas ir intuityvus.
„Mūsų įgyvendinama idėja orientuota pirmiausia į užsienio rinkas, kur yra aiškiai reglamentuotas darbuotojų, kurie yra mobilūs ir neturi pastovios darbo vietos, darbo laiko kontroliavimas“, – sakė „Mobile Worker“ įkūrėjas Janas Indvaeris.
Į 10 pasaulio kalbų išversta laiko apskaitos programėle „Mobile Worker“ jau naudojasi gyventojai iš daugiau nei šimto skirtingų šalių, o daugiausia parsisiuntimų sulaukta iš JAV, Vokietijos, Rusijos, Norvegijos ir Didžiosios Britanijos.
„Neseniai sulaukiau laiško iš Danijos. Apie mūsų programėlę išgirdęs tarpininkas domisi galimybe bendradarbiauti ir parduoti integruotą sprendimą turimų klientų programinėje įrangoje – tokie skambučiai ne tik parodo naujas galimybes, tačiau ir suteikia papildomų jėgų darbui“, – sakė programėlės idėjos autorė bei „Mobile Worker“ vadovė Ramunė Jančauskaitė-Augutė.
„Mobile Worker“ sėkmė užsienyje nėra netikėta, nes skirtingai nei panašūs konkurentų produktai, ši Lietuvoje sukurta programėlė leidžia ne tik vesti laiko ir darbų apskaitą, tačiau turi ir integruotą dokumentų valdymo sprendimą.
Pavyzdžiui, statybų prižiūrėtojas programėlėje gali ne tik užfiksuoti dirbtą laiką, suvesti darbų aprašymą, bet ir prie projekto pridėti techninius dokumentus, nuotraukas. Visa informacija tampa pasiekiama vienoje vietoje, ko neįmanoma padaryti su kitomis panašiomis darbo laiko apskaitos programėlėmis.
„Mobile Worker“ programėlė skirta darbuotojams, kuriems svarbu sekti darbo laiko trukmę ir kaupti informaciją vienoje vietoje. Vartotojams taip pat leidžiama pridėti reikalingą valiutą, konfigūruoti pagrindiniame ekrane rodomą informaciją. Pagal vartotojo pasirinkimą duomenis sinchronizuojami su „Dropbox“ ar „Google Drive“.
Šiuo metu kuriama internetinė programėlė leis įmonėms efektyviau valdyti gaunamus duomenis, juos apdoroti bei turėti aiškią bazę su detalia projektų informacija ir efektyviai valdyti darbo procesus.
UAB „Mobile Worker“ yra Šiauliuose įkurta įmonė, tačiau jos įkūrimo iniciatorius yra jau 8 metus su Lietuva bendradarbiaujantis norvegas J. Indvaeris. „Lietuvoje daug išsilavinusių žmonių, visi moka anglų kalbą, spartus internetas – puikios sąlygos įgyvendinti idėjas“, – sako jis.