Jei tikėti „Fudzilla“ žurnalistų pateikiama informacija, kompanijos AMD atstovai žaidimus su 3D stereoskopiniu vaizdu laiko praeitimi. Visa tai buvo pareikšta iš karto po to, kai buvo pristatytos naujausios vaizdo plokštės, priklausančios „Volcanic Islands“ šeimai.
„Tai pats geriausias dalykas, kuris kada nors buvo sugalvotas namų vartotojams, – teigė AMD grafinių produktų padalinio viceprezidentas Mattas Skynneris. – Tačiau tai nėra tas dalykas, kuriuo naudojamasi kiekvieną valandą“.
Be to, kad būtų stebimas „teisingas“ stereoskopinis efektas, reikalinga eilė sąlygų, įskaitant ypatingus filmavimo režimus ir ypatingas scenas. Buvo leista suprasti, kad tai labiau tinka kino pramonei, tuo tarpu žaidimuose geriau didinti raišką.
Naujasis AMD kursas, kurį kompanija patvirtino grafinių procesorių „Hawaii“ anonso metu – tai „Ultra HD“ arba 4K raiška (3840 x 2160 taškų). Pamatyti žaidimą, esant tokiai raiškai, reiškia pajusti visą kompiuterinės grafikos tobulumą, tuo tarpu stereoskopija neretai neleidžia mėgautis žaidimu daliai žmonių. Čia galima paminėti tuos vartotojus, kuriems dėl to skauda galva (ir tai pasireiškia netgi žiūrint filmus kino teatruose).
Antra vertus, AMD norai susiduria su kita problema. Šiuo metu monitoriai su „Ultra HD“ raiška kainuoja vis dar beprotiškus pinigus. Praeis dar keleri metai, kol tokių monitorių kainuos priartės prie 1000 JAV dolerių ar net nukris žemiau šios ribos. Tai reiškia, kad iki to laiko atitinkamos vaizdo plokštės suspės atpigti ne kartą ir ne du.
Visa tai leidžia manyti, kad AMD žvelgia į gana tolimą ateitį, o šiuo metu jai būtų geriau susikoncentruoti į tai, kaip maksimaliai išnaudoti savo naujų GPU potencialą. Galbūt ateityje pasirodys, kad 3D stereoskopinis vaizdas nėra jau toks baubas, kaip dabar bandoma mus įtikinti?