Tas faktas, kad dvi populiariausios naujos kartos konsolės – „Xbox One“ ir „Playstation 4“ – naudoja AMD platformą, kompaniją labai džiugina, kadangi optimizacijos visoms platformoms bus įvykdomos kur kas greičiau, tuo tarpu žaidimų perkėlimas iš vienos platformos į kitą užims ir mažiau laiko, ir kainuos daug mažiau.
Ką apie tai galvoja kompanija „nVidia“, galima sužinoti iš jos viceprezidento Tony Tamasi interviu, duoto australų leidiniui „PC PowerPlay Magazine“. Savo komentaruose jis pasakojo apie žaidimų pramonės evoliuciją, paaiškindamas, kodėl šiuolaikiniai asmeniniai kompiuteriai (PC) vis dar išsaugo didžiulį potencialą daugkartiniam spartos didinimui žaidimuose, o konsolės tokį potencialą praktiškai išnaudojo.
„nVidia“ atstovo teigimu, visa tai susiję ne tik su ilgesniu konsolių gyvavimo ciklu ir sparčiu vaizdo plokščių, skirtų PC platformai, progresu. Iš esmės, vienu iš pagrindinių konsoles ribojančių faktorių yra energijos suvartojimo lygis. Vaizdo plokštės šiuo atžvilgiu progresuoja be didelių problemų.
Aišku, TDP lygis jau pasiekė 250–300 W ribą, tačiau sukurtos adekvačios aušinimo sistemos, o atitinkamų maitinimo blokų taip pat daug. Konsolės pasmerktos nuolat gyventi svetainėse, kur triukšminga aušinimo sistema ir aukštas energijos suvartojimo lygis yra nepriimtini, mano Tony Tamasi.
Be to, „nVidia“ gali išleisti 1,5 mlrd. JAV dolerių kasmet naujų technologijų kūrimui. Tai reiškia, kad per vienos žaidimų konsolės gyvavimo ciklą kompanija vaizdo plokščių kūrimui skiria apie 10 mlrd. dolerių. Konsolių gamintojai proporcingoms išlaidoms ryžtis negali. „nVidia“ viceprezidento teigimu, konsolės turi potencialią padidinti savo spartą daugiausia du kartus, todėl vaizdo plokštės jau artimiausioje ateityje greitai pabėgs į priekį. Daugiau niekada nė viena žaidimų konsolė nepavys žaidimų kompiuterio.
Beje, sąlyginį „unifikavimą“ tarp PC ir naujos kartos konsolių aparatinių platformą „nVidia“ laiko palankiu faktoriumi. Ji leis net 80 % suvienodinti kūrėjų darbą, kalbant apie skirtingoms platformoms skirtus žaidimus. Vieni ir tie patys žaidimai skirtingose platformose pasirodys greičiau, o tai tik į naudą galutiniam vartotojui.