Nuo šių metų sausio 17 dienos SEB grupei priklausantis Vilniaus bankas pradeda teikti mobiliosios bankininkystės paslaugas „Tele2“ klientams. Jie galės gauti naujausią ir aktualiausią finansinę informaciją tiesiai į savo mobilųjį telefoną: sužinoti savo mokamųjų kortelių ir kitų sąskaitų likučius, gauti pranešimus apie atliktus mokėjimus, tiesioginio debeto operacijas, valiutų kursus ir kitą su asmeniniais finansais susijusią informaciją.
„VB Mobilinijos“ naudotojais „Tele2“ klientai galės tapti bet kuriame Vilniaus banko filiale sudarę elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Reikalingą informaciją apie sąskaitas ir operacijas jie galės gauti trumpaisiais pranešimais, užsisakę juos SMS žinute su specialiu jiems suteiktu kodu.
„Tele2“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau nei trečdalis Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų, kuriems Vilniaus banko mobiliosios paslaugos plėtra suteiks naujų galimybių. Gauti banko sąskaitų informaciją telefonu ypač patrauklu tiems žmonėms, kurie pageidauja nedelsdami sužinoti apie savo sąskaitų operacijas ir tuo metu, kai negali naudotis internetu ar apsilankyti banke. Mobiliosios bankininkystės paslaugos pastaruoju metu sparčiai populiarėja: per 2004 metus Vilniaus banko mobiliosios bankininkystės naudotojų skaičius išaugo dvigubai ir metų pabaigoje pasiekė 93 tūkstančius.