Nupirkusi mobiliosios reklamos kompaniją „MoPub“, „Twitter“ įsigijo didžiausią pirkinį per visą savo istoriją ir sumokėjo už jį, pagal „Bloomberg“, apie 350 milijonų dolerių. Reklamos pardavimų padidinimas leis „Twitter“ pasiekti tikslą – 1 mlrd. dolerių pajamas 2014 metais – ir pasirengti artėjančiam IPO.
„MoPub“ bendrovę San Franciske 2010 metais įkūrė buvę reklamos tinklo „AdMob“, priklausančio „Google“, darbuotojai. Šiuo metu čia dirba apie 100 žmonių. Bendrovės klientai yra įmonės ir organizacijos – „WordPress“, „Flixster“, „Ngmoco“, „Open Table“, investuotojai – „Accel Partners“ ir „Harrison Metal Capital“. Tarp „MoPub“ siūlomų paslaugų – greiti mobiliosios reklamos kainų palyginimai, jos talpinimas mobiliosiose programose, reklamos davėjų ir reklamos agentūrų aukcionai, kai dalyviai siūlymus dėl reklamos vietos mobiliosiose programose gali daryti realiu laiku.
Šis sandoris leis „Twitter“ tarpininkauti parduodant mobiliąją reklamą, o ne tik pardavinėti reklamą savo svetainėje. Plėsdama reklamos pajamų komponentus, „Twitter“ planuoja 2014 metais padidinti savo pajamas iki 1 mlrd., o 2015 metais – iki 1,33 mlrd. JAV dolerių. Pasak tyrimų bendrovės „eMarketer“, 2015 metais apie 811 mln. dolerių „Twitter“ pajamų sudarys pajamos iš mobiliosios reklamos. Savo ruožtu, finansinių rodiklių augimas padės „Twitter“ sėkmingai pravesti IPO, kuri preliminariai planuojama kitais metais. Tačiau galutinį sprendimą dėl IPO bendrovė žadėjo priimti po to, kai bus suvesti šių metų trečiojo ketvirčio rezultatai.
Komentuodamas „MoPub“ įsigijimą, „Twitter“ viceprezidentas Kevinas Weilas interviu „Bloomberg“ sakė: „Mums tai didelis statymas. Mobilioji sistema auga neįtikėtinai greitai. Mobili reklama yra vis dar kelio pradžioje, o „Twitter“ ir „MoPub“ derinys suteikia mums galimybę padėti jai judėti į priekį“. „Twitter“ ir toliau investuos į paslaugas ir „MoPub“ platformas išmaniesiems telefonams, įskaitant „iPhone“ ir naudojantiems „Android“ operacinę sistemą. Po abiejų kompanijų sujungimo „MoPub“ generalinis direktorius Jimas Payne'as taps „Twitter“ viceprezidentu.