Vadinamasis išmanusis laikrodis „Samsung Galaxy Gear“ atstumia daugelį potencialių vartotojų ne tik savo aukšta kaina ir ribotu suderinamumu, tačiau ir neįspūdingu funkcionalumu.
Bent jau kol kas „Galaxy Gear“ negali būti savarankiškas, tuo tarpu kaip telefono priedas šis laikrodis gana brangus. Be to, vargu ar kas nors norės kiekvieną dieną su savo išmaniuoju laikrodžiu prie kištukinio lizdo prijungti dar ir laikrodį. Rodos, pati „Samsung“ jau supranta, kad pirmos kartos „Galaxy Gear“ populiarumu nepasižymės.
Taigi, jo pasirodymas rinkoje yra labiau eksperimentas, kuris skirtos paklausai ir publikos reakcijai išsiaiškinti. Duodami interviu „ZDNet“, kompanijos „Samsung“ atstovai paaiškino, jog dešimčiai parduotų „Galaxy Note 3“ tenka tik 2–3 išmanieji laikrodžiai „Galaxy Gear“.
Antra vertus, po 2–3 metų gamintojas tikisi, kad „Galaxy Gear“ pardavimai išaugs keletą kartų. Reikia suprasti, kad šio tipo mobilusis įrenginys iki to laiko bus gana smarkiai patobulintas.
Kaip jau rašyta anksčiau, analitikai ir ekspertai dėl didelių išmaniųjų laikrodžių pardavimų iliuzijų neturi. Bent jau ne šiemet. Štai „IHS iSuppli“ specialistai mano, jog išmaniųjų laikrodžių rinka 2013 m. sieks apie 268 000 vienetų. Tiesa, 2014 m. ši rinka išaugs net 10 kartų, o 2018 metais jau sudarys 39 mln. egzempliorių.