Bet kuris buvęs „Omnitel“ klientas, nusprendęs vėl naudotis šios telekomunikacijų bendrovės paslaugomis, atgaus turėtą lojalumo statusą. Tai šiandien, pristatydamas „Omnitel“ laukiančius iššūkius ir artimiausius veiklos planus, pažadėjo naujasis bendrovės prezidentas Danas Strömbergas.
Sprendimas pasiūlyti buvusiems klientams grįžti ir atgauti ankstesnį lojalumo statusą priimtas atsižvelgus į jų atsiliepimus. Buvę bendrovės klientai nurodė, kad turėtų lojalumo privilegijų atgavimas jiems būtų reikšmingas argumentas sugrįžti į „Omnitel“. Turėto lojalumo statuso sugrąžinimas buvusiems bendrovės klientams yra tik vienas iš veiksmų, kurie padės „Omnitel“ pasiekti savo pagrindinį tikslą – atgauti lyderio poziciją Lietuvoje.
„Turėtas lojalumo privilegijas grįžę į „Omnitel“ buvę klientai atgaus jau nuo šiandien, rugsėjo 9 dienos – lygiai tokias pat, kokias turėjo iki sutarties nutraukimo. Tai nėra trumpalaikis pasiūlymas: mes kviečiame savo buvusius klientus sugrįžti bet kada, kada tik jie nuspręs tai padaryti“, – sako Danas Strömbergas.
„TeliaSonera“ grupėje jis žinomas kaip sėkmingų pokyčių vadovas. D. Strömbergas dirba su kompanijomis, kurios susiduria su iššūkiais ir kurioms reikia teigiamų pasikeitimų. Naujasis „Omnitel“ vadovas įsitikinęs, kad ši bendrovė turi tvirtą pagrindą lyderystei atgauti.
„Omnitel“ dirba kvalifikuoti ir savo darbui atsidavę žmonės. Taip pat bendrovė itin daug lojalių klientų – tiek privačių, tiek ir verslo. Pastarajame sektoriuje mes esame itin stiprūs ir pagal klientų skaičių iki šiol pirmaujame. Didžiausias iššūkis mums – prarasti klientai. Turime pripažinti, kad juos praradome dėl to, kad kur kas labiau buvome susitelkę į save, o ne į juos. Tačiau dabar šį požiūrį aktyviai keičiame“, – teigia D. Strömbergas.
„Omnitel“ paslaugomis ilgiau kaip penkerius metus naudojasi net 55 proc. visų bendrovės abonentų. Daugiausia ilgamečių klientų sutartis su „Omnitel“ pasirašė prieš gerą dešimtmetį – 2000–2002 metais. Tokie, ilgiau kaip 10 metų „Omnitel“ ištikimi auksiniai klientai sudaro net ketvirtadalį visų bendrovės privačių abonentų. Ilgiau nei 5 metus „Omnitel“ paslaugomis besinaudojantieji turi sidabrinių klientų statusą. Savo auksiniams ir sidabriniams klientams „Omnitel“ suteikia ne tik „Omni ID“ privilegijų programos pasiūlymus, bet ir didesnes nuolaidas įsigyjant naują mobilųjį telefoną bei dovanoja daugiau nemokamų pokalbių minučių.
Aktyvūs veiksmai ir iniciatyvos, susijusios su geriausia klientų patirtimi, „Omnitel“ įgyvendinamos nuo 2009 metų.
„Šie veiksmai apima ir naujų klientų aptarnavimo kanalų kūrimą bei plėtrą. Mes taip pat atnaujinome „Omnitel“ salonus, juose dirba kvalifikuoti specialistai. „Omnitel“ klientų pasitenkinimas (angl. Net Promoter Score, NPS) šiuo metu yra vienas didžiausių visoje „TeliaSonera“ grupėje. Tačiau turime pripažinti, kad „Omnitel“ progresas buvo per lėtas šiandieninei rinkos situacijai. Todėl dabar mes turime žengti kur kas greičiau. Mes labai skatiname savo darbuotojus prisiimti daugiau atsakomybės, greičiau priimti sprendimus, aktyviau bendradarbiauti įmonės viduje ir būti kūrybiškesnius bei modernesnius. Mes taip pat turime kur kas daugiau bendradarbiauti su itin daug patirties turinčiais savo akcininkais. Tai reiškia, kad turime aktyviau naudotis ir perimti „TeliaSonera“ žinias bei paramą tolimesniam vystymuisi ir naujų sprendimų kūrimui. Esu tikras, kad visa tai padės mums veikti efektyviau, o mūsų klientams suteikti geriausią klientų patirtį kiekvieną dieną“, – sako D. Strömbergas.
Jo teigimu, šiandieninis pasiūlymas buvusiems klientams – dar ne viskas. Tai tik pradžia.
„Jau artimiausiu metu bei kitų metų pradžioje savo klientams pateiksime daugiau išskirtinių pasiūlymų bei inovatyvių paslaugų“, – sako naujasis „Omnitel“ prezidentas.