Šiemet rudenį „Facebook“ turės naują televizijos reklamos formatą, kuris žada žymiai padidinti socialinio tinklo pajamas.
Kaip pranešė „The Wall Street Journal“, cituodamas įmonės šaltinius, šį rudenį socialinio tinklo svetainė „Facebook“ rengiasi pradėti 15 sekundžių vaizdo reklamų transliavimą.
Tikslinės šių filmų auditorijos amžiaus vidurkis yra 18–54 metai. Reklaminio filmuko rodymas vieną dieną reklamuotojui kainuos apie 2 milijonus dolerių. Nepaisant tokios kainos, kai kurios didelės bendrovės jau susidomėjo naujomis „Facebook“ funkcijomis.
Dar viena „Facebook“ naujovė reklamos davėjams yra reklaminių filmukų talpinimas į „karuselę“ (tai blokas, susidedantis iš trijų vieno reklamuotojo filmukų). Pagal išankstinius pranešimus, vaizdo įrašai turės pasirodyti vartotojo naujienų juostoje. Kiekvienos „karuselės“ dienos kaina bus apie 2,5 mln. dolerių. Remiantis šiomis naujienomis, galima prieiti prie išvados, kad papildomas „Facebook“ metinis pelnas gali padidėti keliais milijardais dolerių.