Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ galės trigubai padidinti savo dalį pasaulinėje mobiliosios reklamos rinkoje – nuo 5,35 proc. 2012 metais iki 15,8 proc. einamaisiais 2013 metais.
Praėjusiais metais „Facebook“ pirmą kartą pristatė mobiliuosius reklamos produktus. „eMarketer“ duomenimis, per antrąjį šių metų ketvirtį „Facebook“ reklamos pajamos sudarė 1,6 mlrd. dolerių, iš kurių 41 proc. gauta iš mobiliosios reklamos.
„Facebook“ siekis apmokestinti mobiliąsias paslaugas kartu su laipsnišku vartotojų perėjimu prie mobiliųjų įrenginių, sudarė sąlygas staigiam pasaulinės mobiliosios reklamos rinkos dalies didėjimui, – sako ekspertai, padidinę šį „Facebook“ prognozės rodiklį nuo 12,9 proc. iki 15,8 proc. 2013 metais.
Didžiausią mobiliosios reklamos rinkos dalį – apie 53,2 proc. – pagal metų rezultatus užims „Google“. Jos rodiklis išaugs mažiau nei vienu procentu – pernai jis siekė 52,36 procentus. „Google“ sėkmė šiame segmente susijusi su aktyviu mobiliosios paieškos naudojimu, o taip pat mobiliųjų produktų apmokestinimu „YouTube“. Pagal „eMarketer“ prognozes, visa pasaulinė mobiliosios reklamos rinka einamaisiais metais augs 89 proc. iki 16,65 mlrd. dolerių, iš kurių 8,85 mlrd. teks „Google“, o 2,63 mlrd. – „Facebook“.
Analitikai prognozuoja, jog 2013 m. pasaulinė reklamos internete rinka išaugs 13 proc. iki 117,6 milijardų dolerių. Šios rinkos lyderiu liks „Google“ su 33 proc. rinkos arba 38,6 mlrd. dolerių, o „Facebook“ padidins savo dalį iki 5,4 proc. arba 6,36 mlrd. dolerių. Trečiąja ir ketvirtąja vieta pagal reklamos pajamas dalinsis „Yahoo“ (2,97 proc.) ir „Microsoft“ (2,49 proc.). Pažymėtina, kad „eMarketer“, lygindama su birželio mėnesiu, padidino metinę prognozuojamą pajamų dalį iš reklamos kompanijoms „Microsoft“, „Facebook“ ir „Amazon“.