Fiksuotojo ryšio ir duomenų perdavimo paslaugas teikiančio tarptautinio koncerno „CSC Telecom“ padalinio Lietuvoje pirmojo šių metų pusmečio grynasis pelnas augo 32 proc. ir siekė 295 tūkst. litų. Pernai per tą patį laiką įmonė uždirbo 224 tūkst. litų grynojo pelno.
Tokį pelną „CSC Telecom“ pasiekė efektyvindamas savo veiklą, nes pastarojo pusmečio pardavimo pajamos lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu liko praktiškai tos pačios – apie 6 mln. litų.
„Augant paslaugų apimtims pardavimo pajamos praktiškai nesikeitė, ir tai įtakojo sumažėjusios paslaugų kainos – mūsų klientai kasmet gali vis pigiau naudotis visomis telekomunikacijų paslaugomis. Tai lemia efektyvesni sprendimai, naujos technologijos, plečiama infrastruktūra“, – komentavo situaciją „CSC Telecom“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Vaidotas Žalalis.
Pasak pašnekovo, augantį pelną lėmė ir besiplečiantis klientų ratas. Vis daugiau klientų, įvertinę savo naudojamas telekomunikacijų paslaugas, po audito renkasi konkrečiai jiems pritaikytus sprendimus, leidžiančius sutaupyti pinigų ir darbuotojų laiko. Šiais metais „CSC Telecom“ klientais tapo LR Finansų ministerija, Panevėžio miesto savivaldybės administracija, Vilniaus universitetas, kitos aukštosios mokyklos, vienas iš didžiųjų bankų, verslo įmonės.
„Plečiasi ne tik klientų ratas, bet ir papildomų paslaugų pardavimai. Įmonės vis dažniau renkasi naujus IP telefonijos sprendimus, didesnio pralaidumo duomenų perdavimo kanalus“, – atskleidė naujas tendencijas V. Žalalis.
Antru pagal dydį fiksuotojo ryšio operatoriumi pernai tapęs „CSC Telecom“ 2012 m. uždirbo 12,3 mln. litų pajamų. „CSC Telecom“ – Estijoje įkurtos „Top Connect“ įmonės filialas Lietuvoje. Bendri koncerno „Top Connect“ pardavimai 2012 metais siekė 234,0 mln. litų, ir lyginant su ankstesniais metais augo 3 proc.