Ne dažnas atvejis, kai gerai žinomas „Google“ inžinierius Mattas Cuttsas skuba paneigti išplitusią nuomonę, susijusią su „Google“ reitingavimu paieškoje.
Kiekvienas turi savo nuomonę, kas veikia ir kas neveikia, o SEO taip pat gali būti labai subjektyvus. „Google“ nepaskelbia konkrečių dalykų – kas veiksminga – nenorėdama, jog vartotojai bandytų pergudrauti sistemą.
MOZ tinklaraštyje buvo pasirodęs straipsnis, kuriame sakoma, jog „Google“ „+1“ turi tiesioginį ryšį su aukštomis pozicijomis „Google“ paieškos sistemoje ir kad ryšys buvo didesnis, nei bet kuris kitas reitingavimo faktorius.
Tai gana sensacingas pareiškimas, sukėlęs daug diskusijų. Straipsnyje buvo pažymėti konkretūs veiksniai, dėl kurių autoriui susidarė tokia nuomonė. Pvz., dėl to, kad įrašai, kuriais dalinamasi per „Google+“, iš karto yra indeksuojami į „Google“ paiešką. Taip pat buvo paminėta, kad „Google“ autorystės gairės turi įtakos reitingavimui.
Pranešimas sulaukė daug dėmesio iš SEO rinkos specialistų, kurių nemaža dalis kritikavo pareiškimus kaip klaidingus ir dviprasmius. Mattas Cuttsas taip pat stojo į kritikų pusę paneigdamas šiuos pasakymus. Verta paminėti, jog 2011 metais MOZ (tuometinis „SEOMoz“) turėjo panašius teiginius apie „Facebook“ dalinimąsi.
„SMX Advanced search“ konferencijoje MOZ generalinis direktorius Randis Fishkinas teigė, jog „Google“ turi priėjimą prie nedidelės dalies „Facebook“ duomenų, kuriais remiantis yra įtakojami puslapių reitingai. Šiuos teiginius „Google“ specialistai taip pat paneigė.
„Jeigu yra kuriamas geras turinys ir žmonės dalinasi juo „Facebook“ ar „Google+“ sistemose, tai dar nereiškia, jog tai yra konkretus faktorius, remiantis pozicijas paieškoje, – teigia M. Cutts. – Vietoje to, kad gaištamas laikas renkant „Google“ „+1“ paspaudimų skaičių ar „Facebook“ „Like“ paspaudimus, geriau tą laiką skirti turinio kokybės gerinimui.“