Pirmą kartą nuo 2011 metų kompanija „Yahoo“ užėmė pirmą vietą pagal duomenų srautą internete, aplenkdama korporaciją „Google“. Šie duomenys neapima tinklaraščių tinklo „Tumblr“, kurį kompanija taip pat neseniai įsigijo.
Ką gi tai reiškia? Greičiausiai tai, kad viskas slypi audringoje veikloje, kurią paskatino naujas generalinis direktorius Marissa Mayer – išeivė iš „Google“. Jos vadovaujama kompanija atlikto vaizdų tarnybos „Flickr“ dizaino pakeitimus, ir panašu, kad tai nemažai padėjo, atsikovojant pozicijas.
Kompanijos „ComScore“ duomenys rodo, kad per „Yahoo“ priklausančius puslapius pereina 2 proc. daugiau duomenų srauto, nei per priklausančius „Google“, tarp jų „Blogger“ ir „Picasa“. Tai gana nedidelis atotrūkis, ypač jei atsižvelgtume į tai, kad analitikai pateikia preliminarius duomenis. Tačiau vis tik tai yra pliusas naujai „Yahoo“ vadovei Marissai Mayer – juk dar šių metų sausio mėnesį duomenų srautas mažėjo, ir „Flickr“ buvo vieninteliu resursu, kuriame dar virė gyvenimas.
Kompanijai rekomenduojama ir toliau didinti augimo tempus. Specialistai iš „ComScore“ kalba, kad atsižvelgiant į tokius artimus rodiklius, jie gali sutapti su sezoniniais duomenų srauto svyravimais. Vis tik tai yra reiškinys, kuris rodo, kad atsipalaiduoti negali net ir tokie gigantai, kaip „Google“.