„Tsai“ tyrimų grupė prognozuoja, kad nešiojamųjų prietaisų, tokių, kaip išmanieji akiniai „Google Glass“, „Apple“ laikrodžiai „iWatch“ ar žingsniamačiai „Fitbit Flex“ rinka 2011–2018 metais išaugs nuo 1,2 mlrd. dolerių iki 18,3 mlrd. dolerių. Tai yra didelė suma net ir tarptautinėms technologijų bendrovėms. Bet iki tol, kol rinkoje atsiras 18 mlrd. dolerių, praeis nemažai laiko. O „Apple“ mastu net ir tokia suma – ne tiek ir daug.
Tarkime, kad „Apple“ po penkerių metų gaus trečdalį šios rinkos. Tai būtų ne tiek ir mažai turint omenyje, kad nešiojamieji išmanieji prietaisai domina „Google“, „Microsoft“, „Samsung“ ir daugelį kitų įmonių. 2018 metais „Apple“ galėtų gauti iš šios veiklos apie 6 mlrd. dolerių pajamų. Įspūdinga suma, jei negalvotume apie tai, kad dabar metinės šio milžino pajamos yra 150 mlrd. dolerių.
Jeigu ši bendrovė užims trečdalį naujos nešiojamųjų prietaisų pasaulinės rinkos, tai ji padidins savo pelną tik 4 proc. – ne tiek ir daug. Žinoma, tai tik svarstymai – galbūt visiškai neteisingi. Tačiau tokie svarstymai rodo, su kokiu sudėtingu uždaviniu susiduria „Apple“ – užtikrinti kompanijos nuolatinį augimą. Tokioms neįtikėtino masto kompanijoms yra labai sunku augti dideliu greičiu.