Norėdamas labiau įsiskverbti į televizijos ir kino pasaulį, socialinis tinklas „Twitter“ pasamdė buvusią kompanijos „Google“ multimedijos reklamos pardavimo skyriaus vadovę Jennifer Prince. Pranešama, kad naujoji vadovė surinks savo komandą, kuri stengsis įvesti socialinį tinklą kaip vertingą papildymą televizijos reklamose ir, galbūt, vaizdo žaidimuose.
Per pastaruosius mėnesius „Twitter“ jau padarė keletą veiksmų televizijos sektoriuje – gruodžio mėnesį pasirašydamas sutartį su Nielsen ir gegužės mėnesį išplėstoje savo programoje „Amplify“ pateikdamas tikslingą turinį žiūrovams. Praėjusią savaitę bendrovė pradėjo testuoti specialią TV kortą, kuri vartotojams pasirodys reklamai skirtoje juostose televizijos laidų metu.
Kompanija įsitikinusi, kad Holivudas gali atnešti jai nemažą pelną – tai rodo ir Jennifer Prince pakvietimas dirbti. Prieš ateidama į kompaniją „Google“ 2011 metais, Jennifer Prince vadovavo „Demand Media“ reklamos pardavimų skyriui, po neilgo vadovavimo pardavimų skyriui kompanijoje „YouTube“.
J. Prince savo planų neatskleidžia, tačiau ji mano, kad kino, televizijos ir pramogų sektoriuose yra daug potencialo „Twitter“ reklamos plėtrai.