Pasaulinė mobiliųjų inovacijų ir dizaino lyderė kompanija HTC ruošiasi pristatyti ambicingiausią iki šiol reklamos kampaniją, kurios veidu tapo žinomas aktorius, filmų „Geležinis žmogus“, „Keršytojai“, „Šerlokas Holmsas“ ir kt. žvaigždė Robert Downey Jr. Šia kampanija įmonė nori pažymėti 17 mobiliųjų inovacijų kūrimo metų. „Pokyčiu“ pavadinta reklamos akcija startuoti turi rugpjūčio 15 d.
Pagrindine ambicingos kampanijos žinute siekiama pasakyti, jog HTC kuria reikšmingus pokyčius rinkoje, kurdama inovacijas bei „viską, ko nori vartotojai“. Reklamos veidas Robert Downey Jr. įkūnys bendrovės sukurtus ir dar tik kuriamus pokyčius bei pademonstruos, kaip HTC pakeitė mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų rinką.
„HTC inovacijos, autentiškumas ir drąsa leido mums kurti pokyčius mobiliųjų telefonų rinkoje ir sukurti tai, ką vartotojai šiandien vadina geriausiu išmaniuoju telefonu pasaulyje – „HTC One“. „Pokyčių“ reklamine kampanija siekiame įtvirtinti HTC, kaip išmaniųjų telefonų rinkos novatorės, pristatančias naujas technologijas ir kuriančios pokyčius, vardą“, - sakė bendrovės HTC pasaulinės rinkodaros vadovas Ben Ho.
Aktorius Robert Downey Jr. su HTC pasirašė dvejų metų bendradarbiavimo sutartį. Pirmosios reklamos buvo filmuojamos Majamyje (JAV)