Naujo tyrimo, kurį atliko „Domo“ ir CEO.com, rezultatai parodė, kad beveik 70 proc. į „Fortune 500“ sąrašą patenkančių kompanijų vadovų nesinaudoja socialiniais tinklais – „Twitter“, „Facebook“, „LinkedIn“ ar „Google+“.
Įdomu yra tai, jog net 28 proc. iš 30 proc. vadovų, naudojančių socialinius tinklus, naudoja „LinkedIn“. Kitus socialinius tinklus „Fortune 500“ kompanijų vadovai naudoja labai retai. Tiesa, pastebimas „Twitter“ populiarumo augimas.
Per kelis pastaruosius metus keli labiau žinomi „Fortune 500“ kompanijų vadovai jau prisijungė prie „Twitter“, tačiau galima pastebėti, jog dauguma jų šio socialinio tinklo vis tiek nenaudoja. Pavyzdžiui, „Berkshire Hathaway“ vadovas Warrenas Buffettas taip ir nėra nieko nuveikęs šiame socialiniame tinkle, nors jį ir seka daugiau kaip pusė milijono žmonių.
Dar keli įdomūs faktai:
- Šiuo metu 28 „Fortune 500“ kompanijų vadovai turi „Twitter“ paskyras. 2012 metais „Twitter“ paskyras turėjo 18 minėto sąrašo kompanijų vadovų.
- 30 proc. Marko Zuckerbergo bei Donaldo Slagero „Twitter“ sekėjų yra netikri.
- Tik 35 (7 proc.) „Fortune 500“ kompanijų vadovų turi „Facebook“ paskyras, kuomet 2012 metais „Facebook“ paskyras turėjo 38 vadovai.
- Tik 5 „Fortune 500“ kompanijų vadovai turi „Google+“ paskyras.
Taigi, kaip manote, kodėl geriausi pasaulio vadovai neturi socialinių tinklų paskyrų? Galbūt taip yra dėl laiko trūkumo? O gal šie žmonės tiesiog nori daugiau privatumo?