Didžiausios Lietuvoje informacijos technologijų bei buitinės technikos didmenininkės „GNT Lietuva“ 2005 m. apyvarta sudarė 368,4 mln. litų. Tai yra 13,2 % daugiau nei 2004 m., kai kompanijos apyvarta sudarė 325,4 mln. litų.
Didžiausios informacijos technologijų didmenininkės Baltijos šalyse ir Suomijoje „GNT Group“, kuriai priklauso „GNT Lietuva“, 2005 m. apyvarta sudarė 4,5 milijardų litų (1,3 mlrd. eurų), o tai rodo apytiksliai 80% pardavimų augimą lyginant su 2004 m., kai GNT grupės apyvarta sudarė 2,5 milijardo litų (728 mln. eurų). GNT grupės pardavimų augimą sąlygojo Švedijos IT didmeninės bendrovės „Santech Micro Group“(SMG) įsigijimas bei pardavimų augimas Lenkijos rinkoje.
GNT grupė, pasiekusi 4,5 milijardų litų (1,3 mlrd. eurų) apyvartą, 2005 m. įsiveržė į didžiausių Europoje IT distributorių šešetuką. Pirkdama produktus 7 šalims, GNT grupė užsitikrina stabilų jų tiekimą bei konkurencingą kainą.
„2005 metais sėkmingai augome visuose trijuose svarbiausiuose segmentuose - informacijos technologijų, buitinės technikos bei telekomunikacijų. Sėkmingų rezultatų priežastimi tapo plačiausias ir gerai subalansuotas produktų krepšelis, kuris atitiko rinkos pokyčius bei poreikius. Pardavimų prasme praėjusiais metais „GNT Lietuva“ buvo lyderė nešiojamųjų kompiuterių, LCD monitorių, skaitmeninių foto bei video kamerų bei MP3 grotuvų prekių segmente“ - pažymėjo „GNT Lietuva“ produktų marketingo direktorius Evaldas Rėkus.
„Kadangi Lietuvoje pastebimai didėja šalies gyventojų perkamoji galia, žmonės gali sau leisti skirti didesnę dalį pajamų laisvalaikio poreikiams, tad labai tikėtina, kad šiais metais ir toliau augs būtent laisvalaikiui skirtų prekių pardavimai“, - prognozuoja E. Rėkus.