Naujausias tyrimas atskleidė, kad senesni (ir pigesni) „iPhone“ išmaniųjų telefonų modeliai rinkoje išlieka labai paklausūs, o kai kuriais mėnesiais jų pardavimų dalis bendrame „Apple“ išmaniųjų telefonų tiekimų sraute netgi padidėdavo.
Pranešama, kad antrąjį šių metų ketvirtį „Apple“ parduotų „iPhone“ telefonų modelių dalis pasiskirstė po lygiai tarp „iPhone 5“ ir senesnių „iPhone 4S“ bei „iPhone 4“.
Organizacijos „Consumer Intelligence Research Partners“ (CIRP) balandžio–birželio mėnesiais JAV atlikta apklausa, kuria siekta daugiau sužinoti apie „iPhone“ telefonų pardavimus, atskleidė, kad bendrame „Apple“ parduotų išmaniųjų telefonų sraute naujausio modelio „iPhone 5“ dalis sudaro 52 proc., „iPhone 4S“ – 30 proc., o „iPhone 4“ – 18 proc.
Pasak CIRP analitikų, maždaug toks „Apple“ parduotų išmaniųjų telefonų santykis pagal modelius JAV buvo stabilus per tris praėjusius metų ketvirčius. Pasak analitikų, įdomu tai, kad po „iPhone 4S“ pateikimo rinkai buvo susiklosčiusi kita situacija: beveik po metų šio telefono dalis tarp kitų parduotų „iPhone“ modelių pasiekė kone 75 proc.
Tuo tarpu „iPhone 5“ net praėjus 9 mėnesiams nuo pardavimų pradžios užima vos pusę visų parduotų „iPhone“ modelių kiekio. Remdamiesi tokiais duomenimis CIRP analitikai pabrėžia, kad JAV rinkoje nėra didelės paklausos naujam gerokai pigesniam „iPhone“ modeliui, nes senesnių ir pigesnių „iPhone“ modelių kiekio visiškai pakanka mažesnes pajamas gaunantiems pirkėjams įtraukti į „Apple“ produktų ekosistemą.
Tai patvirtina ir statistiniai duomenys: pasirodo, 55 proc. įsigijusių „iPhone 5“ modelį anksčiau taip pat turėjo „iPhone“ telefoną, tarp tų, kurie pirko „iPhone 4S“, tokių buvo 30 proc., o tarp naujų „iPhone 4“ pirkėjų anksčiau „iPhone“ naudojosi tik 22 proc.