Mobiliųjų įrenginių rinkoje „Intel“ reikalai klostosi prastai. Didelę kompanijos rinkos dalį užėmė konkurentai „Samsung“ ir „Qualcomm“. Pastaruoju metu nešiojamųjų kompiuterių pardavimai vis mažėjo, o planšetinių kompiuterių, kur „Intel“ niekaip negali įsitvirtinti, paklausa pastoviai didėjo. Kompanija paskelbė, kad jos antrojo ketvirčio pelnas sumažėjo 29 procentais, todėl „Intel“ sumažino 2013 m. pardavimo prognozes. Dideles viltis kompanija „Intel“ sieja su naujos kartos procesoriais „Atom“.
Naujasis „Intel“ vadovas Brianas Krzanichas akcininkams sakė: „Mes ne visada atitikom aukštus standartus, kuriuos patys ir nustatėm“. Tai reiškia, jog vadovas pripažino, kad kompanija pasirinko neteisingą strategiją planšetinių kompiuterių rinkoje ir per lėtai reagavo į rinkos pokyčius. Pakeisti padėtį turėtų padėti dvi naujos lustų „Atom“ versijos.
Su „Atom Bay Trail“ procesoriais tikimasi proveržio tiek planšetinių, tiek ir išmaniųjų telefonų rinkoje. Jie turėtų pasirodyti šių metų antroje pusėje. Naujos kartos „Atom Bay Trail“ paremti nešiojamieji kompiuteriai su prisilietimui jautriais ekranais kainuos apie 199 dolerius. „Kai kurie iš jų kainuos dar mažiau – apie 150 dolerių ir dar mažiau Kalėdinės prekybos laikotarpiu“, – sakė Brianas Krzanichas. Vienok, jis nepatikslino ar tokie įrenginiai bus parduodami Šiaurės Amerikoje ir Europoje, ar jie skirti išimtinai tik Kinijos rinkai.
„Atom Merryfield“ versija „Intel“ reikalinga tam, kad galėtų įsitvirtinti išmaniųjų telefonų rinkoje. Šią versiją kompanija pristatys metų gale. Naujosios kartos lustai galės dirbti tiek su „Windows“, tiek ir su „Android“ operacinėmis sistemomis. „Intel“ kompanija žada paspausti konkurentų rinką ir mažos galios serverių rinkoje.
Kompanijos „RBC Capital“ analitikai prognozuoja, kad būtent procesoriai „Atom“ leis kompanijai „Intel“ sustiprinti savo pozicijas rinkoje. Pagal šios kompanijos prognozes 2013 metais „Atom“ modelių pardavimas atneš maždaug 380 mln. dolerių pajamų, o 2016 m. – iki 3,7 mlrd. dolerių pajamų.