Bendrovė „Google“ ruošiasi pateikti rinkai mokamos internetinės televizijos paslaugą, pranešė dienraštis „The Wall Street Journal“.
Pasak jo šaltinių, ši paslauga suteiks galimybę žiūrėti įprastinius TV kanalus ir patiems žiūrovams sudarinėti TV programų turinį. Pasak dienraščio šaltinių, „Google“ veda derybas su turinio tiekėjais, kurie norėtų dalyvauti naujoje komercinėje internetinės TV paslaugoje.
Kol kas nėra jokių garantijų, kad derybinėms grupėms iš tikrųjų pavyks dėl to susitarti, sakoma pranešime. Tačiau tuo atveju, jei „Google“ vis dėlto pavyks pateikti rinkai komercinės interneto TV paslaugą, TV rinka pasikeis visiems laikams, mano ekspertai. Tada tarpusavyje ims konkuruoti internetinės TV, o ne kabelinės ar palydovinės, paslaugos.
Dar daugiau: tokiu atveju išvis neaišku, kas laukia kabelinės TV rinkos, nes ji JAV šiuo metu išgyvena ne pačius geriausius laikus: operatoriams reikia dėti daug pastangų, kad išlaikytų abonentus.
Reikia pasakyti, kad be „Google“ panašią paslaugą planuoja „Apple“, „Sony“ ir „Intel“. Antai „Apple“ dėl būsimosios paslaugos jau dvejus metus derasi su galimais verslo partneriais.
Skelbiama, kad nuo šiuo metu veikiančių „vaizdo filmų pagal užsakymą“ (VoD) paslaugų teikėjų, suteikiančių žiūrovams galimybę susimokėjus internetu žiūrėti srautines vaizdo transliacijas, tokių kaip „Netflix“, „Hulu“ ar „Amazon“, internetinė „Google“ televizija skirsis tuo, kad suteiks prieigą per internetą prie įprastinių TV kanalų, tačiau sudarys ir galimybę savarankiškai formuoti norimų programų tinklelį. Tuo taip pat ji skirsis ir nuo IPTV paslaugų.
Kada „Google“ gali pateikti rinkai naująją savo paslaugą, kol kas neaišku. Bendrovė „Intel“ planuoja tai padaryti šiais metais, o „Sony“ savo internetinės TV paslaugą ketina pristatyti jau šiemet.