Šią savaitę „Surface RT“ planšetinių kompiuterių kaina visame pasaulyje sumažės – tokiu būdu „Microsoft“ stengiasi pagyvinti savo pirmojo planšetinio kompiuterio pardavimus. Jau dabar JAV ir Europos parduotuvėse – ir oficialiose „Microsoft“, ir trečiųjų šalių – kompiuteriai atpigs maždaug 30 procentų. „Surface Pro“ kainos nesikeičia.
Nors „Microsoft“ pateko į daugiausiai planšetinių kompiuterių pasaulyje parduodančių gamintojų penketuką, „Surface RT“ pardavimai gerokai atsilieka nuo lūkesčių. Rinkos analizės bendrovė IDC skelbė, kad pirmą ketvirtį „Microsoft“ sugebėjo parduoti 900 000 planšetinių kompiuterių – dauguma jų buvo pilnaverčiai „Surface Pro“. Tuo tarpu „Microsoft“ savo kompiuterių pardavimų nekomentuoja ir neskelbia finansinėse ataskaitose. Tiesa, bendrovės finansų direktorė Tami Reller užsiminė, kad ateityje jie galbūt „pateiks daugiau informacijos apie tai, kaip sekasi“.
Tikimasi, kad visai netrukus „Microsoft“ pristatys ir atnaujintą „Surface RT“ versiją, rašo „The Verge“.