„Microsoft“ būstinė yra neįtikėtino dydžio. Ją sudaro 120 pastatų, atskira susisiekimo sistema, prekybos centras ir sporto aikštelės, rašo „Business Insider“.
Čia yra kuriamos ir išbandomos tokios naujovės kaip „Xbox Kinect“, tačiau kompanija yra laikoma antraeile palyginus su kitomis technologijų bendrovėmis kaip „Google“, „Amazon“, „Apple“ ar net „Facebook“. Kodėl?
„Microsoft“ produktai nėra tokie įspūdingi, kad juos kopijuotų kiti. Tuo tarpu „Amazon“ nukopijavo „Kindle Fire“ pagal „iPad“, „Google“ sukūrė „Android“ pagal „iPhone“. Kol kas kompanijai trūksta atsakymo, kokia yra jos misija ir sėkmingiau įvesti savo produktus į rinką. „Apple“ leidžia vartotojams pajusti kompanijos pulsą ir laukti naujų produktų, „Amazon“ kaip niekas kitas rūpinasi savo klientais, „Google“ siekia kurti technologijas, kurios pakeis pasaulį. Ir tai yra aišku. Tačiau, kokia yra „Microsoft“ vizija?
Paprastumo trūkumas neleidžia vartotojams vieningai pasakyti: „Microsoft“ yra kompanija, kuriai rūpi X“. X taip ir liekia nežinomuoju bendrovės identiteto lygtyje.
Viena iš priežasčių, kodėl „Microsoft“ nepavyskta visko apjungti į vieną šūkį yra ta, kad šios produkcija itin kompleksiška. Tai patvirtina ir milžiniška kompanijos būstinė. „Microsoft“ gamina programinę įrangą, teikia debesų kompiuterijos paslaugas, gamina žaidimų konsolę „Xbox“, kuria programinę įrangą išmaniesiems telefonams.
Būtų sunki užduotis apibūdinti visas šias veiklas vienu sakiniu. Nereikia atsidurti „Microsoft“ būstinėje, kad suprastum, jog tai yra didelė ir svarbi kompanija. Tačiau tai dar nereiškia, kad jiems nereikia supaprastinti savo apibūdinimo ir tapti lengviau suprantamais vartotojui.