Kaip rašo leidinys „Wall Street Journal“, interneto gigantas „Google“ savo padaliniui „Motorola“ leis išleisti net 500 mln. JAV dolerių „Moto X“ reklamai Šiaurės Amerikoje ir Europoje, o su tokia milžiniška suma interneto gigantas gavo ir visų JAV operatorių palaikymą.
Visos keturios pagrindinės JAV telekomunikacijų bendrovės neva iškart įdės artėjantį išmanųjį „Moto X“ telefoną į savo pasiūlymų sąrašą. Pasiūlius papildomų lėšų, „Google“ netgi pavyko pasiekti tai, jog operatoriai galės įdiegti tik tam tikrą skaičių nuosavų programų į telefoną.
Patvirtinta ir tai, jog „Moto X“ siūlys lengvai pakeisti galinį telefono dangelį pagal pirkėjo norus, kaip ir išsigraviruoti įrenginį. Nors tai skamba neblogai, kalbama, jog telefonas bus gana lėtas, kas flagmanui nėra būdinga. Tereikia sulaukti pristatymo: galbūt „Google“ savo rankovėje turi kortų, kurių net nematė tie, kurie pastaruosius kelis mėnesius apkalba artėjantį „Moto X“.