Praėjusios savaitės pabaigoje internete nuvilnijo didžiulis skandalas, kai programinės įrangos entuziastai sužinojo, jog galimai „AdBlock Plus“ priedėlis „Chrome“ ir „FireFox“ naršyklėms, blokuojantis reklamas internete, buvo pakoreguotas „Google“ pažėrus pluoštą pinigų.
Nurodoma, jog „Google“ ir pora kitų kompanijų sumokėjo nemažą, tačiau tiksliai nežinomą sumą kompanijai „Eyeo“, kuri ir stovi už „AdBlock Plus“ priedelio. Tokie pareiškimai nestebina, nes „Google“ daugiausiai pajamų ir pelno surenka iš visur internete rodomų „Ads“ reklaminių blokų.
„Eyeo“ puslapyje nurodoma, jog į taip vadinamą „baltąjį sąrašą“ gali būti pridėtos kai kurių mažesnių svetainių, labai netrikdančios reklamos. Vis dėlto toks „Eyeo“ pareiškimas kritikuojamas ne pirmą kartą. Taip yra dėl to, kad toliau „AdBlock Plus“ priedelio kūrėjai rašo, kad jie neturi tiek daug žmonių, jog peržiūrėtų visų svetainių prašymus į „baltąjį sąrašą“, tad kartais priima tam tikrą pinigų sumą iš didesnių kompanijų ir neblokuoja jų neįkyrių reklamų, kad galėtų pasisamdyti darbuotojų.