„Gorenje Group“ ir „Panasonic Corporation“ pranešė apie ilgalaikės strateginės sąjungos sudarymą, leisiantį panaudoti jungtines dviejų bendrovių stiprybes ir pajėgumus, prisidėsiantį prie abiejų partnerių pelningumo ir padidinsiantį jų konkurencingumą Europoje klientų naudai.
Strateginė „Gorenje“ ir „Panasonic“ sąjunga bus kuriama aplink du centrus: jungtinius mokslinius tyrimus ir plėtrą bei dalijimąsi pasirinktomis gamybos platformomis pasirinktų gaminių kategorijoms (skalbyklės, šaldytuvai ir įmontuojamos orkaitės) bei pardavimo ir rinkodaros techninėmis žiniomis platinimui Europoje.
Be šių pradinių centrų sąjunga taip pat sudarys lankstų pagrindą, leisiantį abiem bendrovėm ieškoti kitų bendradarbiavimo sričių.
Tikėdama sąjungos sėkme ir rodydama ilgalaikės verslo partnerystės įsipareigojimus „Panasonic“ investuos 10 milijonų eurų ir įsigis nedidelę „Gorenje“ akcijų dalį bei leis esamiems ir naujiems akcininkams gauti naudą iš sąjungos, o „Gorenje“ padidins akcinį kapitalą, akcijomis bus prekiaujama daugiau nei vienoje biržoje.
Strateginė sąjunga abiem šalim leis geriau tarnauti klientams ir sukurti sinergiją, leisiančią panaudoti kiekvienos šalies atitinkamas stiprybes ir konkurencinį pranašumą.
„Gorenje“ ir „Panasonic“ bendrai įgyvendins sąjungą mokslinių tyrimų ir plėtros, gamybos ir pardavimų srityse, iš pradžių daugiausia dėmesio skiriant 1) bendram naujos kartos skalbyklių, kurios bus platinamos ES rinkoje, kūrimui, 2) „Gorenje“ gamins „Panasonic“ prekių ženklo šaldytuvus, kurie bus platinami ES, Rusijoje ir kitose NVS rinkose, ir 3) bendrai pasirinkto „Panasonic“ prekių ženklo įmontuotos buitinės technikos platinimo galimybei Europoje ir „Gorenje“ įmontuojamų orkaičių gamybai.