Mažėjanti kompiuterių rinka verčia bendrovę „Dell“ apsvarstyti galimybę žengti į dėvimų mobiliųjų įrenginių nišą, rašo „The Guardian“.
Panašu, kad dėvimi įrenginiai tapo paskutiniu mados klyksmu technologijų pasaulyje. Tūkstančiai žmonių bando „Google“ išmaniuosius akinius. JAV bendrovė „Pebble“ pardavė virš 85 tūkst. išmaniųjų laikrodžių. Sklinda gandai esą „Apple“ ruošia išmanųjį laikordį „iWatch“. Panašios kalbos sklinda ir iš LG, „Samsung“ bei „Sony“.
Anot „Dell“ viceprezidento Samo Burdo, didžiausias iššūkis – sukurti įrenginius, kurių nadojimas teiktų malonumą. S. Burdo įsitikinimu, ateitis priklauso mobiliems įrenginiams, tuo tarpu staliniai kompiuteriai nors ir neišnyks, tačiau taps nišiniu produktu.
Jo teigimu, „Dell“ nėra pasirinkusi konkretaus produkto ar technologijos tolimesniam plėtojimui ir šiuo metu analizuoja padėtį bei stebi visas galimas dėvimų įrenginių evoliucijos kryptis. Anot S. Burdo, kol kas rinkoje dar nepasirodė toks dėvimas įrenginys, kuris iš esmės pakeistų požiūrį į tam tikros srities technologiją.
Geru tokio revoliucinio produkto pavyzdžiu „Dell“ viceprezidentas nurodė muzikos grotuvą „iPad“, kuris iš esmės pakeitė vartotojų ir gamintojų elgesį.
„Dell“ turi pagrindo nerimauti. Bendrovės pajamos iš kompiuterių pardavimų per pirmą metų ketvirtį susitraukė 8,9 proc. Be to, bendrovę pasaulinėje rinkoje jau aplenkė „Lenovo“ ir HP.
Tyrimų bendrovė IDC prognozuoja, kad pasauliniai kompiuterių pardavimai ateinančius du metus ir toliau mažės.