Pasaulinė informacinių technologijų lyderė „Hewlett-Packard“ (HP) pirmoji iš IT gamintojų Baltijos šalių įmonėms ir organizacijoms pradėjo siūlyti techninės įrangos gedimų atstatymo per 6 valandas paslaugą.
HP atstovai tikisi, kad ši unikali paslauga sulauks didelio susidomėjimo, nes vis daugiau įmonių ieško sprendimų, kaip sumažinti riziką kritinių sistemų gedimo atveju.
„Tradicinės paslaugos garantuoja reakcijos laiką į gedimą – pavyzdžiui, „24x7, 4 hours response time“ aptarnavimas užtikrina, kad HP inžinierius sureaguos į pranešimą apie gedimą ir imsis jį šalinti ne vėliau nei per 4 val. Tačiau mūsų pristatoma „6 hours call-to-repair“ paslauga garantuoja ir atstatymo laiką – t. y. gedimas bus likviduotas ne vėliau nei per 6 val. nuo pranešimo“, – naujos paslaugos unikalumą pabrėžia Luisas Bilys, HP Technologinių paslaugų vadovas Baltijos šalims.
Pasak HP specialisto, iki šiol Baltijos šalyse HP tokią paslaugą teikdavo tik ypatingais atvejais ir tik labai aukšto lygio „business critical“ įrangai. Nuo birželio 1-os – šią paslaugą galima įsigyti visiems „HP Enterprise Group“ produktams (duomenų saugykloms, serveriams, tinklo įrangai), parduotiems Baltijos šalyse.
Nors „6 hours call-to-repair” paslaugos kaina bus apie 75 proc. didesnė nei garantuojanti tik reakcijos laiką, tikimasi jos populiarumo. „Garantuoto techninės įrangos atstatymo paslauga rodo Baltijos šalių rinkos brandą – vis daugiau įmonių teiraujasi apie tokį servisą. Kritinių sistemų gedimai gali lemti didelius nuostolius verslui, todėl įmonės iš gamintojų tikisi garantuotos ir operatyvios pagalbos gedimo atveju“, – teigė L. Bilys.
Ekspertas prognozuoja, kad pirmiausia šia paslauga susidomės įmonės, kurių veikla yra susijusi su transakcijomis realiu laiku – tai finansų institucijos, prekybos įmonės (ypač. e. prekybos), telekomunikacijų operatoriai. Šių sektorių bendrovėms prastovos reiškia nemažus nuostolius.
Sklandų „6 hours call-to-repair“ paslaugos tiekimą užtikrins 24x7 veikianti budėjimo struktūra, kurią sudarys HP inžinieriai, kartu su įgaliotais aptarnavimo partneriais. Be to, Vilniuje, Rygoje ir Taline veiks atsarginių dalių sandėliai su atskirai dedikuotomis dalimis „6 hours call-to-repair“ klientams. Galiausiai, visą parą vietiniai HP specialistai galės į pagalbą pasitelkti HP Kompetencijos centrus ypatingų techninių problemų sprendimui.
„Siekdami užtikrinti garantuoto atstatymo paslaugą, turėjome pertvarkyti HP inžinierių darbo grafikus, užsitikrinti serviso partnerių pagalbą. Be to, investavome į atsarginių dalių sandėlius Baltijos šalių sostinėse. Mūsų vietiniai sandėliai Vilniuje, Rygoje, Taline dabar turi papildomą „sandėlį sandėlyje“ su dedikuotomis dalimis kiekvienam konkrečiam „6 hours call-to-repair“ klientui, kurios net negali būti naudojamos kitiems tikslams“, – pabrėžė L. Bilys.