Nuo birželio 21 dienos „Omnitel“ klientai prie bendrovės savitarnos svetainės jau gali prisijungti ir naudodamiesi mobiliuoju elektroniniu parašu. Tai jau trečiasis būdas jungtis prie „Omnitel“ savitarnos – iki šiol tai buvo galima padaryti įvedant savo telefono numerį ir slaptažodį arba per savo e. banką. Galimybę savo klientams jungtis prie savitarnos svetainės naudojantis mobiliuoju e. parašu „Omnitel“ pasiūlė pirmoji iš Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių.
„Su mobiliuoju elektroniniu parašu mūsų klientai galės dar greičiau ir patogiau jungtis prie „Omnitel“ savitarnos internete, susipažinti su savo sąskaitomis, valdyti pasirinktas paslaugas ar užsisakyti naujų. Be to, elektroninis parašas yra itin saugus ir patogus būdas jungtis ir prie kitų internetinių informacinių sistemų, tokių kaip banko paslaugų internetu svetainės, ar pasirašyti elektroninius dokumentus“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.
Pasak L. Galatiltės, „Omnitel“ stengiasi įsiklausyti į savo klientų poreikius ir pasiūlyti sprendimus, kurie bendrovės klientams yra svarbūs ir reikalingi.
Mobilusis e. parašas – tai įprasto parašo ir asmens tapatybės dokumento elektroninis atitikmuo, leidžiantis patogiai prisijungti prie internetinių informacinių sistemų, tokių kaip bankininkystės sistemos ar savitarna, ir pasirašyti elektroninius dokumentus juridinę galią turinčiu parašu. „Omnitel“ klientams naudojimasis mobiliuoju e. parašu šiuo metu nieko nekainuoja.
Naudotis mobiliuoju e. parašu itin patogu: mobilusis telefonas visuomet šalia, papildomai nereikia nešiotis jokių kodų kortelių. Pradėjus naudotis mobiliuoju e. parašu tereikia atsiminti vieną – pasirašymo sPIN kodą, kurį žino tik jo savininkas. Papildomai telefonas yra apsaugotas įprastu PIN kodu. Jei telefonas pametamas ar prarandamas, pakanka užblokuoti SIM kortelę.