Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ klientų aptarnavimo telefonu paslaugas siūlo pigiausiai mobiliojo ryšio rinkoje. Dauguma šių paslaugų nuo šiandien – nemokamos, likusios siūlomos už mažiausią kainą rinkoje.
Nuo šiol „Tele2“ privatiems ir verslo klientams skambučiai į klientų aptarnavimo centrą nekainuos nieko. Iki šiol jie buvo apmokestinami 15 ct už skambutį.
Be to, „Tele2“ paslaugų vartotojai telefonu galės nemokamai sužinoti einamąją ir vėliausią sąskaitas bei savitarnos svetainėje gauti praėjusio mėnesio išklotinę.
Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojams skambučių į klientų aptarnavimo centrą kaina bus mažiausia Lietuvoje – 15 ct už skambutį.
„Visuomet buvome kainų lyderis, todėl klientams palankiausią kainodarą pritaikėme ir šioje srityje. Nemokamos aptarnavimo paslaugos bus papildoma galimybė sumažinti ryšio išlaidas“, – sakė Irena Petrauskienė, „Tele2“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
Tyrimai rodo, kad „Tele2“ klientai yra labiausiai patenkinti operatoriaus paslaugų kokybe. Bendrovės „RAIT“ atliktos apklausos duomenimis, 72 proc. apklausos dalyvių „Tele2“ kokybę įvertino kaip gerą ar labai gerą.
„Tele2“ klientai taip pat labiausiai linkę rekomenduoti savo operatorių kitiems. Taip darytų net 67 proc. „Tele2“ klientų.
„Tele2“ privatūs klientai aptarnaujami telefonu 117, verslo klientai – 1575, „Pildyk“ vartotojai – 1577.
„Bitė Lietuva“ komentaras: „Bitė Lietuva“ vartotojai į klientų aptarnavimo centrą nemokamai skambina nuo 2008 metų. „Labas“ klientams ši paslauga kainuoja 15 centų per minutę.