Praėjusią savaitę įvykusiame renginyje „Verslo gurmanai 2013“ elektros skirstymo bendrovei AB LESTO buvo įteiktas „Verslo muskato“ apdovanojimas už kūrybiškumą – rinkos tyrimų agentūra SIC bendrovę LESTO išrinko kūrybiškiausiu praėjusių metų klientu. Pripažinimą pelnė LESTO atliktas kokybinis ateities tendencijų ir galimybių tyrimas, kurio metu atrinkti respondentai vertino galimas bendrovės plėtros kryptis.
„Verslo gurmanai 2013“ – tai kasmetinis, jau ketvirtasis, verslo renginys, kurio metu birželio 6 d. Vilniaus „Swedbank“ terasoje kiekviena iš devynių „Verslo gurmanų“ apdovanojimus organizuojančių įmonių, „Gild Corporate Finance“, „NASDAQ OMX“, „KPMG BALTICS“, „Swedbank“, „SIC“, „United Agencies“, VRP Hill+Knowlton Strategies“, „BALTCAP“ ir „RAIDLA LEJINS & NORCOUS“, tradiciškai apdovanojo geriausius savo klientus ar verslo partnerius. Šiuose apdovanojimuose įvertinami praėjusių metų sėkmingiausi ir įdomiausi šalies verslo atstovų pasiekimai, ieškant originalaus apdovanojimų sprendimo buvo pasirinkta maisto tematika.
„Galvodami apie šių metų apdovanojimus, ką iš savo klientų norėtume labiausiai pagerbti, grįžome prie renginio idėjos šaknų – žodžio „gourmet“ (liet. gurmanų). Tarpusavyje tarėmės, kuris gi metų projektas buvo labiausiai gurmaniškas – netradicinis, intelektualus, skanus. Nedaug pasitarę, nusprendėme pirmenybę atiduoti įmonei, kuri mūsų paprašė nei daug, nei mažai – pasakyti, ko jų klientai norės 2020 metais. Mums tai tokia užduotis, kuri skatina eiti pirmyn, kūrybiškai mąstyti ir dar kartą prisiminti, už ką mes mylime savo profesiją. Taigi, esame dėkingi už šitą gurmanišką požiūrį į pačius rinkos tyrimus. Ir „Verslo muskato“ apdovanojimą įteikiame LESTO atstovams“, – teigia Rūta Gaudiešienė, SIC tyrimų strategijų vadovė.
LESTO 2012 m. pabaigoje atliko tyrimą, kuriuo siekė išryškinti klientų santykiuose su komunalinių paslaugų tiekėjais egzistuojančias tendencijas bei atskleisti kol kas nepatenkintus vartotojų lūkesčius ir poreikius, pagrindines ateities tendencijas, susijusias su paslaugomis namams, išmėginti esamus LESTO paslaugų pasiūlymus, įvertinti idėjų patrauklumą ir gauti pasiūlymus paslaugų plėtrai.
„Šis apdovanojimas mūsų bendrovei yra labai netikėtas – džiugu, kai rūpestis klientais ir siekis suteikti kuo kokybiškesnes paslaugas įvertinamas ir visai netikėtame kontekste. Kokybiniu tyrimu vertinome klientų grupių požiūrį į bendrovę LESTO, taip pat jų ateities lūkesčius, pasiūlymus, tyrimo metu gavome daug naudingų išvadų, padedančių įvertinti esamas ir galimas LESTO paslaugas. Kol mes vertinome klientų lūkesčius, tyrimų agentūra įvertino mūsų kūrybiškumą“, – teigia Dalius Aleksandravičius, LESTO Strategijos ir vystymo tarnybos direktorius.
Kokybinio tyrimo metu buvo organizuojamos vadinamosios „focus“ grupės su klientais „novatoriais“ – asmenimis, naujos kartos vartotojais, kurie patys aktyviai ieško informacijos, domisi kitų nuomonėmis, generuoja naujas idėjas, pasižymi ateities formavimo savybėmis, yra požiūrio ir elgesio lyderiai. Vieną iš trijų grupių sudarė įvairių sričių specialistai, antrą – įmonių vadovai, o trečią – bendruomenių atstovai.
„Tyrimas atskleidė, kad šiuo metu LESTO juda teisinga kryptimi, o jos savybės – tobulėjimas, žingsniai artyn vartotojo, procesų optimizavimas bei turimos kompetencijos pamažu tampa pastebimos ir ne tik „atliepia“ nepatenkintus vartotojų poreikius santykiuose su komunalinių paslaugų tiekėjais, bet ir sudaro pagrindą LESTO užimti lyderio poziciją liberalėjančioje „rytojaus“ energetikos rinkoje, juolab, kad konkurentai dar nėra aktyvūs ir įsitvirtinę“, – teigiama SIC atlikto tyrimo ataskaitoje.