Programėlės „YPlan“ kūrėjai, dirbantys Londone, sulaukė 12 mln. dolerių investicijos, kuri padės išplėsti programėlės funkcionalumą ir Niujorke, rašo seattlepi.com. Ši programėlė kol kas tik Londono gyventojams ir svečiams padeda apsispręsti kur praleisti vakarą ir tapo tokia populiaria, kad užkariavo jau 10 proc. Londono gyventojų telefonų.
Netrukus „YPlan“ kelsis ir į kitą Atlanto pusę, mat „General Catalyst“, „Wellington Partners“, „Octopus Investments“, Dave'as Morinas iš „Path“, Shakilas Khanas ir vienas iš pirmųjų „Facebook“ darbuotojų Kevinas Colleranas bendromis pajėgomis investuos 12 mln. JAV dolerių į tarptautinę plėtrą. Taigi, dar šiemet ir niujorkiečiai galės šiuolaikiškai sužinoti kur nenuobodžiai praleisti vakarą.
Lietuvių Ryčio Vitkausko ir Viktoro Juciko sukurta programėlė „Yplan“ Londone debiutavo 2012 metų lapkritį. Mobilusis renginių „turgelis“, kuriame įvairius koncertus, pasirodymus ir vakarones gali siūlyti patys organizatoriai, jau buvo atsisiųsta daugiau nei 200 000 kartų. Programėlė suteikia galimybę įsigyti paskutinės minutės bilietus į renginius, sužinoti kas vyksta netoliese, suplanuoti vakarojimą su draugais.
12 milijonų dolerių – milžiniška suma bendrovei, kurios paslaugos yra „pririštos“ prie konkrečios vietos, taigi, yra ribojamos santykinai nedidelio vartotojų kiekio. Tačiau „Yplan“ gyvena ne vien lūkesčiais ir investicijų medžiojimu – bendrovė jau uždirba ir iš veiklos, per bilietų prekybą. O kad jau bendrovei pateikta užduotis sudominti niujorkiečius, didelio kiekio pinigų jiems tikrai reikės, mat šiame mieste ir taip nestinga įvairių pagalbininkų, aiškinančių kur galima būtų pasilinksminti. Investuotojai sutinka: 12 milijonų iš tiesų nemažai. Tačiau jie „Yplan“ vertina ne kaip programėlę ar vietinių paslaugų parduotuvę. Jiems tai yra transakcijomis grįstas verslas, vykdomas mobilioje erdvėje.
„YPlan“ turi galimybę tapti viena iš didžiausių pasaulyje konstruktyvia mobiliosios komercijos bendrove. „YPlan“ sužavėjo Londono gyventojus pateikdama jiems puikiai prižiūrėtus trumpus renginių sąrašus kiekvienam vakarui – ir bilietus į visus šiuos renginius galima įsigyti vos dviem ekrano lietimais. Norime padėti šiai bendrovei tapti pasauliniu reiškiniu“, – sakė „General Catalyst“ partneris Adamas Valkinas.