JAV interneto bendrovė „Yahoo“ pastaruoju metu nesiliauja stebinti naujai atrasti pomėgiu – supirkinėti smulkesnes bendroves. Dar visai neseniai skelbėme apie jų sprendimą išleisti milijardą už „Tumblr“, o prieš porą mėnesių programėlę „Summly“ sukūrusiam paaugliui buvo sumokėti „menkučiai“ 30 mln. dolerių. O praėjusios savaitės pabaigoje pasklido žinia apie dar vieną numatomą „Yahoo“ pirkinį – bendrovę „Hulu“, už kurią ketinama sumokėti 600–800 mln. dolerių.
Kaip rašo svetainė mashable.com, toks platus sumos, siūlomos už vaizdo įrašų transliavimo paslaugos teikėją, spektras nurodytas todėl, kad „Yahoo“ pateikė iškart kelis pasiūlymus su skirtingais papildomais faktoriais – turinio licencijavimo trukme ir galimybe valdyti dabartiniams „Hulu“ savininkams „Comcast“, „Disney“ ir „News Corp.“ priklausantį „Hulu“ turinį.
Šaltiniai iš „Yahoo“ žurnalistams taip pat prasitarė, kad „Yahoo“ neketina nutraukti apsipirkimų bangos – ketinama už 200 mln. dolerių įsigyti komunikacijos bendrovę, o dar už 150 mln. dolerių – su mobiliųjų telefonų rinka susijusią bendrovę.
Beje, „Yahoo“ yra toli gražu ne vienintelė įmonę su gilia kišene, pareiškusi norą įsigyti „Hulu“. Pastaroji bendrovė sudomino ir „Chernin Group“, ir „Guggenheim Digital“, ir „DirecTV“, ir „Time Warner Cable“. Ir tai netgi nėra pilnas norinčiųjų įsigyti „Hulu“ sąrašas.
Noras įsigyti „Hulu“ yra siejamas su „Yahoo“ siekiu stiprint vaizdinio turinio pasiūlą. Balandį „Yahoo“ paskelbė, kad sudarė sutartį, pagal kurią teiks išskirtines „Saturday Night Live“ turinio transliacijas internete.