Programinės įrangos milžinas „Microsoft“ šią savaitę bandys sutelkti visų dėmesį į naują savo įrenginį, naująjį „Xbox“ žaidimų kompiuterį. Kompanijos noras gauti didelį dėmesį yra suprantamas, nes žaidimų pramonė vertinama 65 milijardais JAV dolerių per vienerius metus.
Bet „Microsoft“ pagaliau suprato, jog jos konkurentai nėra tik „Sony“ su savo „PlaySation 4“ ir „Nintendo“ su „Wii U“. Nematomas priešas yra žaidimas tinkle, ypač nemokamas, ir pramoginis turinys, kurie griauna žaidimų kompiuterių nusistovėjusią tvarką, bet „Microsoft“ tai yra, kaip teigia, numačiusi.
„Užkietėję žaidėjai yra alkani naujo įrenginio, bet skirtumas tarp 2005 metų pabaigos ir dabar yra nepamatuojamas“, – sako Ryanas McCaffrey, vieno iš populiariausio pasaulyje žaidimų portalo IGN redaktorių. Jis taip pat užsiminė, kad „Xbox“ žingsnis po žingsnio bando tapti vartotojų svetainės ašimi, o jo šnekinti „Microsoft“ atstovai tokią ateities viziją ir mato.
„Artėjanti naujų įrenginių banga nebus tokia aukšta, kaip praėjusi“, – sakė Lewisas Wardas, „International Data Corp.“ analitikas. Jis paskaičiavo, jog net 250 milijonų „Xbox 360“, „PayStation 3“ ir „Wii“ žaidimų kompiuterių buvo parduota tarp 2005 ir 2012 metų. Jis teisus, nes „Nintendo Wii U“ sekasi prastai, bet jei žaidimų kompiuteriai būtų kitokie?
„Aš manau, jog jie bandys sugriebti konkurentų pyrago dalį ir ją suvalgyti, bandydami pritraukti paprastus žmones, tačiau neatsisakydami užkietėjusių žaidėjų“, – sakė tas pats R. McCaffrey komentuodamas net 46 milijonus esamų „Xbox Live“ prenumeratorių, galimybę „Xbox“ turėti „Netflix“ bei „Microsoft“ norą pristatyt kuo daugiau video bei muzikos turinio savo servise „Xbox Live“.