Tarp mobiliojo ryšio operatorių „Tele2“ skambučių centras yra dalykiškiausias. Tai nustatė tyrimą atlikęs žurnalas „Naujoji komunikacija“.
Dalykiškiausiu „Tele2“ skambučių centras paskelbtas, kadangi čia konsultantą pasiekti buvo paprasčiausia ir greičiausia.
„Žmonėms svarbiausia, kad konsultantai atsilieptų greitai. „Tele2“ skambučių centro meniu yra trumpas ir aiškus, kad taupytų klientų laiką, o konsultantų turime pakankamai. Visa tai užtikrina, kad klientai gauna operatyvią pagalbą“, – sakė Irena Petrauskienė, „Tele2“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė.
„Tele2“ buvo vienintelis operatorius, kuriam tyrėjai prisiskambino per visus tris bandymus – nereikėjo ilgai laukti. Konsultantai per visus tris bandymus atsiliepė greitai – per 35–48 sekundes.
„Naujoji komunikacija“ nustatė, kad „Tele2“ skambučių centro meniu yra neperkrautas, nes turi tik tris punktus ir juos išklausyti trunka neilgai.
Atliekant tyrimą, į kiekvieno mobiliojo ryšio operatoriaus skambučių centrą buvo skambinama tris kartus, skirtingu dienos metu. Atsiliepimo laikas matuotas nuo skambinimo mygtuko paspaudimo iki sujungimo su konsultantu.
Visas tyrimas skelbiamas žurnalo svetainėje.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. vasario mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.