Rinkos tyrimų kompanija „Strategy Analytics“ pranešė planšetinių kompiuterių pardavimų rezultatus pirmajame 2013 metų ketvirtyje. Bendrai rinka augo neįtikėtinais tempais. Buvo parduota net 40,6 milijono planšetinių kompiuterių, daugiau nei dvigubai, 117 % daugiau.
Visų pirmiausia „Strategy Analytics“ norėjo atskirti vardinių ir ne vardinių planšetinių kompiuterių pardavimus. Jau minėjome, jog vardinių planšetinių kompiuterių praėjusiame ketvirtyje buvo parduota 40,6 milijonai vienetų, kai tuo pačiu metu prieš metus – 18,7 milijonų.
Nors daugelis „Google Android“ populiarumą sieja su nevardiniais produktais, tai nėra visiška tiesa. Vardinių produktų rinkoje „Android“ operacine varomų planšetinių kompiuterių rinka sudarė 43,4 %, o „Apple iOS“ mažėjo nuo 63,1 % iki 48,2 %. „Microsoft Windows“ turėjo 7,5 % rinkos.
Akivaizdu, jog skaičiuoti turėtumėme ir ypač pigius, taip vadinamus nevardinius planšetinius kompiuterius. Jų per tris mėnesius buvo parduota apie 7 milijonai. Tai reiškia, jog „Google Android“ rinkos dalis auga iki 52 %, o „Apple iOS“ mažėja iki maždaug 41 %. Įvairiais vardais žinomų, Kinijoje suprojektuotų ir pagamintų planšetinių kompiuterių dalis „Android“ ekosistemoje – 28 %.