Telekomunikacijos bendrovė „Tele2“ Stokholme pirmą kartą surengė savo korporacinės atsakomybės pristatymą akcininkams ir kitoms interesų grupėms. Šiai bendrovės valdymo sričiai „Tele2“ skiriama vis daugiau dėmesio, korporacinė atsakomybė pirmąkart buvo išskirta ir „Tele2“ grupės 2012 m. veiklos ataskaitoje.
„Tele2“ korporacinė atsakomybė suprantama kaip dalis pasirinkto verslo modelio – ji prisideda prie ilgalaikės verslo sėkmės ir teigiamų pokyčių veiklos rinkose. Bendrovė veiklą vykdo pagal tarptautines verslo etikos normas ir kovoja su korupcija telekomunikacijų rinkoje.
Skaidrumo bei įstatymų laikymosi „Tele2“ reikalauja ir iš savo darbuotojų bei partnerių. Tokia „Tele2“ pozicija ir pastangos ne vienoje šalyje padėjo skatinti sąžiningesnius įstatymus ir pagerino konkurencinę aplinką, sumažino paslaugų kainas.
Lietuvoje „Tele2“ papildomai įgyvendina iniciatyvas, skirtas vartotojų apsaugai, verslo aplinkos gerinimui ir aplinkosaugai. „Tele2“ savo mobiliajame internete blokuoja svetaines, kuriose skelbiami vaikų seksualinio išnaudojimo vaizdai. Viešųjų pirkimų srityje „Tele2“ skatina naudoti metodus, užkertančius kelią korupcijai ir didelėms ryšio kainoms. Nuo šių metų pradžios bendrovė naudoja tiktai žalią elektros energiją.
„Būti atsakingu rinkos dalyviu reiškia, kad turime paisyti savo daromo poveikio ir veikti taip, kad maksimaliai padidintume savo teigiamą poveikį ir sumažintume neigiamą“, – sakė Mats Granryd, „Tele2“ grupės prezidentas ir vykdantysis direktorius. Pasak jo, telekomunikacijų pramonė prisideda prie kovos su klimato kaita mažindama CO2 išmetimą, taip pat daro svarbų indėlį mažindama skaitmeninę atskirtį.
„Įmonių korporacinės atsakomybės sritis dar yra nauja ir besiformuojanti, todėl mes visi galime paskatinti jos raidą ir augimą“, – kalbėjo korporacinės atsakomybės vadovė Marie Baumgarts. Ji akcentavo, kad didžiosios šios valdymo srities verslui atveriamos galimybės dar laukia ateityje.
Korporacinės atsakomybės vadovė Marie Baumgarts
„Bendrovių korporacinė atsakomybė turėtų būti ne paviršutiniška, tačiau įsitvirtinusi visų darbuotojų mąstysenoje ir matoma kiekviename „Tele2“ žingsnyje“, – pabrėžė vyriausiasis „Tele2“ grupės finansų vadovas Lars Nilsson, apibūdinęs korporacinę atsakomybę kaip filtrą sprendimų priėmime ir visame darbe.
„Nepriklausomai nuo visų aiškių gairių ir kontrolės sistemų, reikia būti pasirengus klaidoms. Turint gilesnes žinias apie tai, kas gali padaryti žalos – o ji gali būti ne tik prarasta reputacija, bet ir žlugęs verslas – tampa akivaizdu, ką daryti ar kur protingai investuoti, kad tokia rizika sumažėtų“, – sakė valdybos narys Lars Berg.
Centrinės Europos ir Eurazijos regiono vykdantysis viceprezidentas Niklas Sonkin pristatė „Tele2“ verslą Kazachstane ir pabrėžė, kaip svarbu kurti organizaciją ir prekės ženklą, kurie yra žinomi dėl savo nulinės tolerancijos korupcijai ir sukčiavimui.
Šią temą papildė saugumo grupės vadovas Jonas Lindström, pasakojęs apie „Tele2“ veikiančius saugiklius, saugančius bendrovę nuo nepriimtinos veiklos ir kaip tam gali padėti darbuotojų teikiama informacija apie tokius atvejus.
„Tele2“ teisės vadovas Jonas Bengtsson pasakojo, kokios politikos bendrovė laikosi įsigydama naujas veiklos licencijas ir derėdamasi dėl jų.