Pietų Korėjos elektronikos milžinas turi daug rinkos dalies įvairiose buitinės ir ne tik technikos atšakose, tačiau geriausiai kompanijai sekasi telefonų rinkoje. Čia kompanija dominuoja ne tik išmaniųjų telefonų rinkoje su savo „Galaxy“ šeima, tačiau ir įprastų telefonų rinkoje.
Nors praėjusių metų skaičiai skiriasi, „Samsung“ pernai buvo daugiausiai telefonų pardavusi kompanija. Štai IDC praneša, jog kompanija sugebėjo parduoti 406 milijonus telefonų, bet „Strategy Analytics“ kalba apie 396 milijonus, kai rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ apie dar mažiau – 384 milijonus vienetų.
Kad ir kokie tie skaičiai bebūtų, jie tikrai nėra toli 400 milijonų ribos. Taigi nieko keisto, jog „Samsung“ nori šiais metais parduoti 500 milijonų telefonų. Tam kompanija ruošiasi nuo pat metų pradžios, nes pristatė įvairių naujų išmaniųjų ir ne tik telefonų modelių besivystančioms rinkoms. Norint pasiekti minėtą skaičių, „Samsung“ reikės savo pardavimus padidinti maždaug tarp 23–26 %, bet praeityje kompanijai tai nebuvo problema. 2012-ais pardavimai didėjo net 23 %.