Subjurę orai yra viena iš pagrindinių priežasčių, į telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ elektroninę parduotuvę atviliojančių gausiausią pirkėjų būrį. Bendrovės pardavimų statistika rodo, kad tuomet, kai už lango speigas, šlapdriba ar lietus, pageidaujamą telefoną, planšetinį ar nešiojamąjį kompiuterį su tinkamu mobiliojo interneto planu klientams patogiau išsirinkti nekeliant kojos iš namų.
„Omnitel“ duomenimis, subjurus oro sąlygoms pirkėjų srautas „Omnitel“ el. parduotuvėje padidėja visuomet, nepriklausomai nuo metų ar paros laiko. Darbo dienomis ir savaitgaliais joje aktyviausiai perkama anksti ryte ir vėlai vakare.
„Pirkimas internetu populiarėja visame pasaulyje, ši tendencija stiprėja ir „Omnitel“ el. parduotuvėje. Šiuo metu per mėnesį sulaukiame septynis kartus daugiau užsakymų negu tada, kai tik ją atidarėme – tai išties didžiulis pokytis. Dabar iš bet kur ir bet kada galite patikrinti pageidaujamo telefono ar kompiuterio kainą ir nieko nelaukdami jį įsigyti – tai labai paprasta, lengva ir patogu“, – sako „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Aktyviausi „Omnitel“ el. parduotuvės klientai – 25–35 metų amžiaus. Daugiau nei 40 proc. užsakymų yra pateikiama iš penkių didžiųjų Lietuvos miestų, likusioji dalis – iš mažesniųjų miestų ir kaimų. Pastaraisiais mėnesiais „Omnitel“ el. parduotuvėje perkamiausių mobiliųjų telefonų sąraše karaliauja „Samsung Galaxy S II“ ir „Samsung Galaxy S III“ bei „LG Optimus L3“.
„Mūsų klientai el. parduotuvę vertina dėl to, kad jos asortimentas plačiausias iš visų „Omnitel“ salonų. Be to, el. parduotuvėje galima patogiai palyginti visų siūlomų mobiliųjų telefonų ar planšetinių bei nešiojamųjų kompiuterių savybes ir kainas, lanksčiai pasirinkti tinkamus mokėjimo planus, pasinaudoti lojalumo nuolaidomis ir privilegijomis“, – sako D. Maikštėnas.
Beje, dažniausiai operatoriaus el. parduotuvėje perka vyrai, kurių vardai Tomas, Andrius ir Vytautas, bei moterys, kurių vardai Lina, Kristina ir Rasa.