Tenka pripažinti, kad pastaruosius ketverius metus kompanija HTC ir jos šūkis „Santūriai nuostabūs“ (angl. Quietly brilliant) buvo neatskiriami, tačiau mažėjant rinkos daliai, kompanija imasi veiksmų. Vienas iš jų – šūkio keitimas į „Drąsūs, autentiški ir žaismingi“ (angl. Bold, authentic and playful).
Benas Ho, kuris pakeitė ankstesnį HTC marketingo vadovą Johną Whangą, paaiškino, jog šūkis išties yra gana svarbus aspektas. Paklaustas, ką reiškia naujasis šūkis, jis netruko paaiškinti, jog HTC stengsis drąsiau žengti į rinką su naujomis reklamos kampanijoms, išliks kuo galima labiau originali ir nekopijuos konkurentų idėjų, kaip ir stengsis atkreipti dėmesį į vartotojų norus.
HTC vadovas Peteris Chou jau kiek anksčiau minėjo, jog neadekvati rinkodara privedė prie to, jog jo kompanija turi užmiršti skausmingus praėjusius metus ir žengti į priekį. Išmaniųjų įrenginių gamintojas nusprendė skaitmeninei rinkodarai skirtas lėšas padidinti net apie 250 %, o tradicinės žiniasklaidos rinkodarai – apie 100 %, arba kitaip tariant, tiesiog dvigubai daugiau.