Dažnas išmaniųjų įrenginių vartotojas yra girdėjęs apie kompaniją „Spotify“ ir jos paslaugas, kurios leidžia klausytis muzikos kada tik panorėjus. Šiuo metu, tuo tarpu, pranešama, jog tik muzika kol kas užsiimanti kompanija nori plėstis ir siūlyti ne tik muziką, tačiau ir filmuotą turinį.
Akivaizdu, jog „Spotify“ rinkoje, kurioje siūlytų greitą priėjimą prie filmuoto turinio, nebūtų pirmieji. Šiame segmente puikiai žinomos kompanijos „Netflix“ bei HBO. Jei konkuruoti žadama iš tiesų, veikiausiai „Spotify“ investuotų ir į originalų turinį, taip tampant labiau „įdomiai“. Pasak pranešimų, „Spotify“ kaip tik ir ieško partnerių, kurie tą originalų turinį ir padėtų sukurti.
Kaip minėjome, „Spotify“ yra gana populiarius muzikos tinklas tarp vartotojų, tačiau jo verslo modelis nėra tinkamai apgalvotas. To priežastis – ypač maži kaštai. „Spotify“ neturi muzikos įrašų, kurių klausosi jos klientai. Jie priklauso muzikos pramonei ir kompanijai visad reikia mokėti už perklausytus įrašus. „Spotify“ stiprėjant, muzikos pramonė nori vis daugiau pinigų už perklausytus įrašus.
Į „Spotify“ veiklą yra investavusi ir „Coca-Cola“ su „Goldman Sachs“, o tinklo vertė jau viršija 3 milijardų JAV dolerių ribą. Galimas daiktas, jog šie du gigantai į „Spotify“ investuos dar lėšų.