Puslapio „DigiTimes“ ekspertų teigimu, kompanija „Samsung Display“ yra išbraukta iš kompanijos „Apple“ tiekėjų sąrašo. Tokios išvados buvo padarytos, remiantis P. Korėjos žiniasklaidos pranešimais, kad „Apple“ iki šiol kompanijai „Samsung Display“ nenusiuntė komercinio pasiūlymo užklausos. Tai reiškia, jog tolimesnio tiekimo apimtys ir kainos nėra suderintos, taigi 2013 metais „Samsung“ dukterinė firma netieks ekranų planšetiniams kompiuteriams „iPad mini“ ir „iPad“.
Vietoj to, kaip ir buvo tikėtasi, užsakymai ekranams gaminti atiteks pagrindiniam „Samsung Display“ varžovui – kompanijai „LG Display“, taip pat „Sharp“, „Japan Display“ ir „AU Optronics“ (AUO).
Rinkos ekspertai pažymi, jog buvusių partnerių santykių pablogėjimas, kuris susijęs su patentiniu konfliktu, gana smarkiai sumažino „Apple“ užsakymus, įsigyjant „Samsung Display“ produkciją. Tokiu būdų, nemažai laimėjo kita korėjiečių kompanija „LG Display“, kuri perėmė didžiąją dalį ekranų, skirtų „iPad“ ir „iPad mini“, užsakymų.
Šiuo metu, informuotų šaltinių teigimu, „Samsung Display“ kas mėnesį patiekia maždaug 800 tūkst. 9,7“ ekranų, skirtų „iPad“, tuo tarpu „LG Display“ analogiško dydžio ekranų tiekimo apimtys sudaro apie 2 mln. egzempliorių per mėnesį.
Savo ruožtu, jei ekspertų spėjimas yra realus, galima tikėtis, kad pasirodžius planšetiniam kompiuteriui „iPad 5“, kompanijos „LG Display“ ekranų tiekimas dar labiau padidės, tuo tarpu „Samsung Display“ produkcijos užsakymai bus lygūs nuliui.
Praktiškai tai reikštų, kad bent vienoje srityje „Apple“ įgyvendins savo nerašytus grasinimus atimti iš aršiausio konkurento užsakymus ir taip palikti jį be „amerikietiškos duonos“. Antra vertus, jei „Samsung“ įgyvendins savo planus, kuriais siekiama padidinti ne tik išmaniųjų telefonų, tačiau ir planšetinių kompiuterių pardavimus, užsakymų iš „Apple“ pusės netekimas gali nepasijausti.