Pastaruosius keletą mėnesių visi kalbėjo apie „Nokia“ ir „BlackBerry“, kurie anksčiau buvo žinomi RIM vardu, galimybes sugrįžti į tas rinkos pozicijas, kurias jie turėjo prieš keletą metų. Visgi visi užmiršo kompaniją „Sony“ ir jos šių metų pradžioje pristatytą „Xperia Z“.
Nors „Sony“ susilaiko nuo oficialių komentarų, kompanijos viduje tvyro geros emocijos, kai mes pradedame kalbėti apie jos išmaniųjų telefonų flagmaną „Xperia Z“. Teigiama, jog per savo startą Japonijoje ir Prancūzijoje visi išmaniojo telefono vienetai buvo parduoti akimirksniu.
Dar didesnio atgarsio spaudoje susilaukė tai, jog per pirmąją savaitę savo gimtojoje rinkoje, Japonijoje, tik su viena telekomunikacijų bendrove „Sony“ pardavė net 140 tūkstančių „Xperia Z“ vienetų. Šis skaičius stebina, nes tai tik vienas operatorius, kaip ir tik viena šalis.
„Sony Xperia Z“ pasirodo vis daugiau rinkų, o pardavimai išties nėra maži. Atmetus „Samsung“, kai kas net pradėjo kalbėti, jog „Sony“ pagaliau taps antruoju pasirinkimu iš „Google Android“ pusės išskyrus Pietų Korėjos gigantą, tačiau dar šiek tiek palūkėkime tikslesnių skaičių ir analizių.