Atsižvelgdami į viešus pranešimus, pasirodžiusius žiniasklaidoje po to, kai 2006 m. kovo 16 d. dėl ekranų stiklo lydimo krosnies gedimo buvo sustabdytas minėtos krosnies darbas, taip pat į viešai išsakytas abejones dėl draudiminės apsaugos galiojimo šiam incidentui, manome esant būtina detaliau paaiškinti susidariusią padėtį.
2006 m. vasario 8 d. buvo užfiksuotas ekranų stiklo lydimo krosnies gedimas, apie kurį nedelsiant buvo informuota UAB „If draudimas“, kurioje AB „Ekranas“ tuo metu buvo apdraudęs savo turtą. Laikantis draudimo sutarties reikalavimų, buvo nuspręsta imtis priemonių dėl minėto gedimo galinčių atsirasti nuostoliams sumažinti - pabandyti kilusį gedimą pašalinti nestabdant ekranų stiklo lydimo krosnies, kadangi krosnies stabdymas būtų reikšmingai padidinęs apdraustus AB „Ekranas“ nuostolius. Ir UAB „If draudimas“, ir šios bendrovės iškviestas ekspertas buvo informuoti apie tai, kad nepavykus nurodytu būdu pašalinti atsiradusio ekranų stiklo lydimo krosnies gedimo, AB „Ekranas“ bus priversta sustabdyti ekranų stiklo lydimo krosnies darbą ir atlikti remonto darbus neveikiančioje krosnyje. Tokiam AB „Ekranas“ pasirinktam sprendimui pritarė ir UAB „If draudimas“. Buvo pradėti pasiruošimai gedimo pašalinimui nestabdant ekranų stiklo lydimo krosnies.
2006 m. kovo 16 d. paaiškėjo, kad numatytu būdu, nestabdant ekranų stiklo lydimo krosnies darbo, pašalinti 2006 m. vasario 8 d. užfiksuoto ekranų stiklo lydimo krosnies gedimo bus neįmanoma. Todėl krosnies darbas buvo sustabdytas, pradedami pasiruošimai krosnies remontui.
Ekranų stiklo lydimo krosnies darbo sustabdymas 2006 m. kovo 16 d. įvyko dėl anksčiau minėto 2006 m. vasario 8 d. užfiksuoto ekranų stiklo lydimo krosnies gedimo, kurio taip ir nepavyko pašalinti, taigi dėl to atsiradę nuostoliai, AB „Ekranas“ įsitikinimu, turės būti atlyginti pagal ekranų stiklo lydimo krosnies gedimo užfiksavimo dieną (2006 m. vasario 8 d.) galiojusią draudimo sutartį tarp AB „Ekranas“ ir UAB „If draudimas“.
UAB „If draudimas“ jau nurodė sudaryti šios bendrovės ekspertams galimybę pirmiesiems apžiūrėti ekranų stiklo lydimo krosnies gedimus. Bendrovės generalinis direktorius Eimutis Žvybas teigė: „AB „Ekranas“ stengiasi ir ateityje stengsis visokeriopai padėti UAB „If draudimas“, tiriančiai minėtus įvykius įmonėje. Neabejojame, kad UAB „If draudimas“, pateisindamas savo gerą reputaciją ir AB „Ekranas“ bei kitų draudėjų pasitikėjimą šia bendrove, profesionaliai ir objektyviai atliks įvykio tyrimą bei operatyviai įvykdys visus kitus savo kaip draudiko prisiimtus įsipareigojimus“.