Pietų Korėjoje interaktyvus pardavimas pernai pasiekė aukštumas (1,05 trilijonai JAV dolerių), tokią sėkmę lėmė auganti pardavimo internete rinka.
Palyginus su 2011 metais, 2012-aisiais pardavimas šoktelėjo 14,5 proc. – nuo 920 milijardų JAV dolerių (maždaug 2 417 mlrd. litų). Tyrimų agentūra „KOSTAT“ teigia, kad tokio pardavimo statistikos nuo 2001-ųjų dar nebuvo užfiksavę.
Pasak minėtosios tyrimų agentūros, pardavimas verslas verslui sudaro daugiau nei 90 proc. visų interneto sandorių – siekia 967 milijardus JAV dolerių (apie 2 540 JAV litų). Vien verslo sektoriuje pardavimas siekė 57 milijardus JAV dolerių ir šoktelėjo 6,6 proc., palyginus su 2011 metais.
Verslo vartotojui pardavimas padidėjo 6 proc., iki 18 milijardų JAV dolerių (47 mlrd. litų), o vartotojų vartotojams sektorius pardavimas –20,6 proc. iki 10,9 milijardai JAV dolerių.