Socialinio tinklo „Facebook“ vienas iš įkurėjų Eduardo Saverinas netiki, kad pavyks atkartoti šio projekto sėkmę, bet mano, kad sparčiai besiplečianti Azijos vartotojų rinka siūlo ypač gerą terpę inovacijoms ir šviežioms investicijoms.
„Sprendžiant pagal interneto ir mobiliojo ryšio plėtros spartą Azijoje, ten ateityje bus daugiausia būsimų klientų“, – sako E. Saverinas „The Wall Street Journal“. Jis priduria, kad ryški mobiliųjų technologijų plėtra žada investavimo galimybes.
Anot jo, Kinija yra patraukli dėl savo dydžio, o Japonija ir Pietų Korėja siūlo „labiau išsivysčiusias, stiprias ir pinigais apskaičiuojamas“ rinkas. Tokias tendencijas jis mato 5–10 metų laikotarpiu, ypač „startupams“, kurie didins klientų interaktyvią patirtį.
„Šiandien aš esu verslo angelas, pirmųjų pakopų investuotojas. Aš gyvenu ne tam, kad sukurčiau dar vieną „Facebook“. Noriu įsitikinti, kad viskas, ką aš darau, turi prasmę“, – sako brazilų kilmės milijardierius.
Kai 2009-aisiais persikėlė į Singapūrą, E. Saverinas tapo žvaigžde tarp vietinių gerbėjų ir žurnalistų. Jis investavo į kelis „startupus“ ir neigia gandus, kad tai padarė vengdamas mokesčių JAV.
Singapūrui tik iš dalies pavyko tapti interneto technologijų centru. Verslininkas nėra daug investavęs į vietinius „startupus“. Nei viena jo investicija neturi nieko bendro su „Facebook“, išskyrus tai, kad visi jo remiami „startupai“ naudojasi šiuo socialiniu tinklu.
Tačiau E. Saverinas pagyrė Singapūro valdžią ir stiprias mokyklas, kurios remia vietines naujas verslo idėjas.
„The Wall Street Journal“ rengtoje konferencijoje Singapūre E. Saverinas sakė, kad Azijai reikia „apetito rizikai“, kad atkartotų Silicio slėnio sėkmę. Jis taip pat pabrėžia, kad svarbu yra iš anksto pastebėti sėkmės istorijas.