„LinkedIn“ yra vienas sparčiausiai besivystančių socialinių tinklalapių pasaulyje ir tai puikiai įrodo šios kompanijos išplatinta ketvirtojo ketvirčio finansinė ataskaita.
„Wall Street“ analitikai pranašavo didelius pokyčius „LinkedIn“ finansinėje ataskaitoje, tačiau net ir jie liko nustebinti, nes jų prognozės buvo įgyvendintos su kaupu. Savo grynąjį pelną, lyginant su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus, „LinkedIn“ tiesiog patrigubino ir dabar jis siekia 40,2 milijonų JAV dolerių. Bendros kompanijos pajamos viršijo 300 milijonų dolerių, o tai yra net 81 proc. daugiau nei prieš metus. Akcijų vertė irgi pasiekė rekordines aukštumas, viena akcija šiuo metu vertinama 147,43 JAV dolerių.
Nors būdamas specializuotu socialiniu tinklalapiu, daugiausiai skirtu darbo paieškoms, „LinkedIn“ nėra toks patrauklus kaip „Facebook“, tačiau nuo pat kompanijos įkūrimo pradžios kantrus jos vadovų darbas dabar duoda saldžius vaisius. Visi pinigų gavimo modeliai pastarąjį ketvirtį „LinkedIn“ kompanijoje veikė nepriekaištingai.
Pajamos iš darbo skelbimų talpinimo padidėjo 90 proc. ir sudarė daugiau nei pusę visų pajamų. Tuo tarpu pajamos iš reklamos padidėjo daugiau nei du trečdalius lyginant su paskutiniu 2011 metų ketvirčiu. Įdomu tai, kad pajamos iš reklamos „LinkedIn“ kompanijoje sudarė tik maždaug ketvirtadalį, o „Facebook“ kompanijoje reklama sudaro net 84 proc. visų pajamų.
Visose statistikos kategorijose ketvirtasis „LinkedIn“ ketvirtis atrodo tiesiog įspūdingai. Socialinis tinklalapis peržengė 200 milijonų vartotojų ribą, o po naują vartotoją prisiregistruoja kas dvi sekundes.