Jei kompanijos „Apple“ vadovybei kada nors ateis į galvą įdiegti į „iTunes“ galimybę gauti kreditą arba perparduoti jau įsigytą skaitmeninį turinį, jai greičiausiai teks kažkaip susitarti su internetinės prekybos gigantu „Amazon“. Juk „Amazon“ vadovams tokia idėja jau šovė. Ir visa tai tapo kūnu patento pavidalu.
Skaitmeninio turinio „antrinė“ rinka kol kas išplėtota labai silpnai, ir „Amazon“ planuoja ja užsiimti tikrai rimtai. Kompanijos logika labai paprasta – skaitmeninis turinys persikelią į „debesį“ ir greitu metu vartotojai nesaugos muzikos, filmų ir nuotraukų atskiruose fiziniuose kaupikliuose arba nuosavoje elektroninių įrenginių atmintyje. Tokiu būdu, paprastai imti ir duoti draugui paklausyti muzikinį albumą ar pažiūrėti filmą taip lengvai nepavyks.
Skaitmeninis turinys – tai bitai ir baitai, kuriuos perduoti yra daug lengviau ir patogiau, jei jie bus saugomi viename ir tame pačiame serveryje – „Amazon“ „debesyje“.
Už savo paslaugas kompanija „Amazon“, savaime suprantama, ketina užsidirbti. Tokiu būdu, el. prekybos gigantas patentuoja verslo modelį, kris leis greitai ir paprastai parduoti įsigytą turinį ir jį pirkti. Jei „Amazon“ pristatys panašią tarnybą, tai taip pat padės paversti skaitmeninio turinio perpardavimą civilizuotesniu procesu ir iš dalies apsaugoti autorių teisių savininkus.