Planšetiniai kompiuteriai graibstomi kaip karšti pyragai, rašo ne viena rinkos tyrimų kompanija. Štai IDC praneša, jog per vieną ketvirtį, tai yra praėjusių metų ketvirtąjį, buvo parduoti net 52,5 milijonai planšetinių kompiuterių, o tai sumušė visus rekordus ir išankstinius skaičiavimus.
Kaip ir buvo galima tikėtis, „Apple“ išliko rinkos lydere, tačiau jos rinkos dalis mažėja. Štai praėjusių metų ketvirtajame ketvirtyje kompanijos rinkos dalis buvo 43,6 %, kai 2011 metų ketvirtajame ketvirtyje net 51,7 %. Tai yra net apie 8 % mažiau per vienerių metų laikotarpį.
Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung“ liko antroje vietoje, o šios kompanijos planšetinių kompiuterių pardavimai per vienerius metus padidėjo beveik keturis kartus. Visgi šio gamintojo rinkos dalis nėra didelė, lyginant su „Apple“, ir siekia apie 15,1 %.
„Samsung“ paveržė antrąją vietą iš interneto prekybos giganto „Amazon“, kurio rinkos dalis mažėjo gana pastebimai nuo 15,9 % iki 11,5 %. Kompanijos „Asus“ pardavimai metų laikotarpyje didėjo labiausiai daugiausiai dėl puikaus darbo su „Google“ pristatant ypač pigius „Nexus 7“ variantus.