Kompanijos „Facebook“ ir „Google“ konkuruoja tarpusavyje ir bando nurungti viena kitą. Nors kova tęsiasi, iš naujausių statistinių duomenų, kuriuos pateikė „comScore“ agentūra, matyti, kad 2012-aisiais JAV populiariausia mobilioji platforma buvo „Facebook“.
Visus metus „Facebook“ mėnesio unikalių lankytojų skaičius augo. Rugpjūtį kompanija pristatė naują „iOS“ įrenginiams skirtą programėlės versiją, kurią įsidiegus prisijungti prie socialinio tinklo tapo daug paprasčiau. Gruodžio mėnesį buvo atnaujinta ir „Android“ įrenginiams skirta paskyra.
Anot ekspertų, žmonės ne tik lankosi socialiniame tinkle, tačiau praleidžia daug laiko stebėdami, ką veikia ir kuo domisi jų draugai. Pastebėta, kad pačios populiariausios – socialinio pobūdžio programėlės. Naršydami jose naudotojai praleidžia net 23 proc. laisvo laiko. „Google“ programėlės nėra tokios populiarios – jose naudotojai praleidžia tik 10 proc. laiko, o naudodami, pavyzdžiui, „Instagram“ – 3 proc. laiko.
„Facebook“ galėtų išlaikyti šią poziciją ir ateinančiais metais, tačiau sunku konkuruoti su tokiomis „Google“ programėlėmis kaip „Youtube“, „Google play“ ar „Gmail“. Be to, gruodį kompanija atnaujino žemėlapių sistemą, kuri vėl veikia „iPhone“ telefonuose, jau tuomet „Google“ reitingai kiek pakilo. Tad „Facebook“ sėkmė dar negarantuota.